بادکنک‌آرایی تولد کودک

بادکنک‌آرایی به شکل حیوانات و شخصیت‌های کارتونی دلخواه بچه‌ها به جشن تولدشان شور و حال بیشتری می‌دهد. برای کودکان رنگ های شاد و پاستیلی بهترین گزینه هستند. تنوع بی‌نظیر در طراحی بادکنک‌آرایی کودکان با توجه به هر سلیقه و بودجه‌ایی وجود دارد؛ بنابراین، نگران هزینه بادکنک‌آرایی کودکان نباشید و یک تولد به یادماندنی برای فرزند دلبندتان بسازید. بهتر است رنگ‌بندی لباس کودک، دکوراسیون و رنگ‌بندی بادکنک‌ها با یکدیگر متناسب باشند.

به عنوان مثال تم سبز، آبی یا صورتی برای تولد کودک بسیار جذاب هستند که در کنار آن می‌توانید از رنگ‌های طلایی، نقره‌ایی و سفید نیز استفاده کنید تا طرحی منحصر به فرد داشته باشید. در کنار بادکنک‌ آرایی تولد می‌توانید از اسباب‌ بازی‌ها و عروسک‌های مورد علاقه کودک برای جذابیت بیشتر استفاده کنید.

استفاده از عروسک‌های فویلی در تولد کودک

بادکنک‌های فویلی از نایلون ساخته می‌شوند و روی‌ آن‌ها با لایه ای از آلومینیوم و مواد مخصوص پوشانده می‌شود تا ظاهری براق بگیرند. هر چند بادکنک‌های فویلی به اندازه بادکنک‌های لاتکس در مهمانی‌ها و جشن‌ها استفاده نمی‌شوند، اما به دلیل ظاهر براق و تم‌های عروسکی آن برای جشن‌های کودکانه ایده‌آل هستند. یک مزیت بادکنک‌های فویلی عروسکی، دوام بالای آن‌ها نسبت به بادکنک‌های لاتکس است. یک بادکنک لاتکس هلیومی ممکن است تنها 8 تا 10 ساعت دوام بیاورد، در حالی که، بادکنک‌های فویلی در یک محیط مناسب از 3 تا 5 روز ماندگار هستند.

بادکنک‌آرایی حال و هوای بسیار شادی به جشن کودکانه می‌دهد برای همین دکور بادکنک‌آرایی تولد کودک ضروری است. برخی بادکنک‌های فویلی به شکل عروسک‌های انیمیشنی معروف طراحی می‌شوند که برای بچه‌ها بسیار جذاب هستند و به‌جای بادکنک‌های گرد و ساده یک اثر هنری هیجان‌انگیز و خاص ایجاد می‌کنند.

بادکنک‌ فویلی‌های عروسکی به راحتی با تم تولد هماهنگ می‌شوند و حتی به تم و جشن شما حس زندگی و شادی بیشتری می‌دهند. بادکنک‌های عروسکی باربی، خرس، بچه رئیس، میکی موس، باب اسفنجی و کیتی در بین بچه‌ها پرطرفدار هستند و آن‌ها را ساعت‌ها در مهمانی تولد سرگرم می‌‌کنند. همچنین این بادکنک‌ها فضای شگفت‌انگیزی برای عکاسی و فیلم‌برداری تولد ایجاد می‌کنند.

تم مخصوص تولد کودک

اغلب جشن تولد کودکان بسیار شاد و همراه با یک تم خاص برگزار می‌شود. داشتن تم تولد نه تنها سرگرم کننده و جذاب است بلکه برنامه‌ریزی جشن را برای شما آسان‌تر هم می‌کند. داشتن تم بادکنک‌آرایی تولد کودک به معنای این است که رنگ‌ها و فضاسازی تقریبا مشخص است و شما فقط باید لوازم مورد نیاز برای تزئینات و پذیرایی را فراهم کنید.
هنگام انتخاب تم بادکنک‌آرایی تولد دخترانه یا پسرانه، به چند نکته توجه کنید:

  • سن کودک اولین نکته برای تعیین تم تولد است. برخی از تم‌ها مخصوص کودکان نوپا است و برای بچه‌های دبستانی کسل‌کننده است. همچنین تم یا دکوراسیونی که یک کودک کوچکتر دوست دارد مورد قبول یک نوجوان نیست.
  • علایق فرزندتان مهم‌ترین عامل برای تعیین تم تولد است که به محدود کردن گزینه‌های تم مهمانی و تصمیم‌‌گیری آسان نیز کمک می‌کند. اگر آنها فرزندتان عاشق حیوانات هستند، تم حیوانات عالی است و اگر به انیمیشن خاصی علاقه دارد بادکنک‌های فویلی آن انیمیشن یک دکور خارق‌العاده برای مهمانی فرزندتان می‌سازد. در هر صورت تم مورد علاقه فرزندتان بهترین انتخاب خواهد بود.
  • مکان تولد نیز می‌تواند بر انتخاب تم تاثیر بگذارد. در فضای محدود باید تم‌ها و موضوعاتی را انتخاب کنید با محدودیت‌های فضایی شما هماهنگ باشد. اگر میزبان مهمانی در یک باغ خارج از شهر هستید، بهتر است بادکنک‌آرایی را طوری انتخاب کنید که حمل و نقل آسانی داشته باشد اما به هر حا ل به علت فضای بیشتر انتخاب تم‌های شلوغ برای این فضای بزرگ مناسب است

چند تم شگفت انگیز برای بادکنک‌آرایی تولد کودک که مطمئنا فرزندتان و مهمان‌های جشن از آن لذت می‌برند:

  • حیوانات: معمولا بچه‌ها عاشق حیوانات هستند. بادکنک‌هایی به شکل حیوانات یک تم مهمانی عالی برای پسران و دختران می‌سازند. دکوراسیون محیط جشن را می‌توان با موضوع یک حیوان خاص مانند زنبور، خرس، خرگوش یا گربه یا گروهی از حیوانات وحشی یا حیوانات مزرعه بادکنک‌آرایی کرد.
  • تم ابر قهرمان‌ها: این تم مهمانی برای پسران و دخترانی که عاشق ابرقهرمانان هستند، ایده‌آل است. یک جشن که در آن بازی‌ها، غذاها و تزیینات بادکنک‌آرایی با موضوع ابرقهرمانان محبوب است.
  • شخصیت‌های دیزنی: شخصیت‌های کارتون‌های دیزنی در بین کودکان بسیار محبوب هستند. این تم برای پسران و دختران عاشق دنیای انیمیشنی دیزنی، انتخاب خوبی است. یک مهمانی با موضوع فیلم‌ها یا شخصیت‌های دیزنی مورد علاقه‌ تمام بچه‌ها است و روز شادی برایشان می‌سازد.
  • مهمانی شاهزاده خانم: یک جشن تولد با لباس شاهزاده خانم برای دختر بچه‌ها سرگرم کننده و لذت بخش است. لباس، غذاها، بادکنک‌آرایی تولد کودک و حتی کیک را متناسب با یکی از شاهزاده‌های انیمیشنی انتخاب کنید و مهمانی را به جشنی باشکوه و مجلل برای بچه‌ها تبدیل کنید.
  • تولد با تم رنگ‌آمیزی و نقاشی: یک جشن تولد خلاقانه با بوم‌های کوچک، رنگ، قلم مو و پیش بند برای بچه‌های عاشق نقاشی یک سورپرایز بزرگ است. می‌توانید از دوستان فرزندتان بخواهید با لباس‌های معمول خود بیایند و در جشن تولد یک نقاشی با رنگ‌ها بکشند. این کار سرگرم کننده است و در آخر هر کودک اثر هنری خود را به یادگار با خود می‌برد و یا می‌تواند آن را به دیگران هدیه دهد.
  • تم هری پاتر: ایده‌های جالب زیادی برای غذا، بازی و بادکنک‌آرایی تولد کودک را می‌توان با تم هری پاتر جادوگر مورد علاقه همه، اجرا کرد

سایر تم‌ها مانند آلیس در سرزمین عجایب، باربی، هواپیما وانواع ورزش‌های مورد علاقه کودک نیز برای دکوراسیون تولد کودکانه هیجان‌انگیز و ایده‌آل هستند. گروه‌های حرفه‌ای برگزار کننده جشن تولد برای هر علاقه‌ای یک تم خاص و زیبا را به راحتی اجرا می‌کنند، پس نگران اجرای بادکنک‌آرایی‌ها نباشید و فقط تم خود را انتخاب کنید.

رنگ‌های مورد استفاده در بادکنک‌آرایی تولد کودک

انتخاب تم اولین قدم برای برنامه‌ریزی یک جشن تولد کودکانه است و بعد از آن باید رنگ‌های دکوراسیون و بادکنک‌آرایی تولد کودک را هماهنگ با تم انتخاب کرد. اکثر افراد هنگام خرید، رنگ بادکنک‌ها را برای تولد در نظر نمی‌گیرند و در نتیجه ترکیب رنگی نامناسبی ایجاد می‌شود. با شناخت برخی از بهترین ترکیب رنگی‌ها در بادکنک‌آرایی برای دکوراسیون تولد کودک، تصمیم‌گیری راحت‌تر می‌شود.

  • ترکیب رزگلد، صورتی و سفید

این یک ترکیب رنگی عالی دخترانه است و تقریبا با تمام تم‌های دخترانه نیز سازگار است. رنگ رزگلد متالیک با بادکنک‌های صورتی و سفید تقویت شده و فضا را شادتر و بانشاط‌تر می‌کند.

  • ترکیب زرد، هلویی و سفید پاستلی

اگر جشن تولد در یک روز تابستانی گرم برگزار می‌شود رنگ بادکنک‌ها می‌تواند آب و هوای آفتابی را تکمیل کند. بادکنک‌هایی با رنگ‌های روشن و گرم مانند زرد و هلویی گرمای تابستان را یادآور می‌شوید و فضا را درخشان‌تر می‌کنید. رنگ سفید تم بادکنک‌آرایی تولد کودک را تکمیل کرده و کمک می‌کند تا گرمای رنگ‌ها را کمی کاهش یابد.

  • ترکیب صورتی و آبی پاستلی

پاستلی رنگ‌های ظریف و ملایم هستند که دوران کودکی و معصومیت را یادآور می‌شوند. برای جشن تولد کودک بادکنک‌های صورتی و آبی پاستلی باید در لیست خرید قرار بگیرند. این رنگ‌های شاد مکمل بسیاری از تم‌های تولد هستند و هم برای دخترها و هم پسرها قابل اجرا هستند.

  • ترکیب بنفش پاستلی، سفید و بادکنک‌های کانفتی

رنگ بنفش در یک دکور بادکنک‌‌آرایی‌ شیک و منحصر به فرد تولد عالی عمل می‌کند. با این حال، استفاده از تنها یک رنگ بی‌شک خسته‌کننده است و هیجان مهمانی کودکانه را کم می‌کند. درعوض، برای تکمیل بادکنک‌های بنفش پاستلی خود، بادکنک‌های سفید متالیک و کانفتی را در نظر بگیرید. ترکیب این رنگ‌ها به بادکنک‌آرایی تولد کودک تنوع می دهد و در عین حال رنگ بنفش موضوع اصلی دکوراسیون بادکنکی شما باقی خواهد ماند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت بادکنک‌آرایی تولد کودک

حال که با تم‌ها و رنگ‌ها در بادکنک‌آرایی تولد کودکانه آشنا شدید حتما به فکر حساب و کتاب هزینه برگزاری مهمانی خود خواهید بود. باید گفت هزینه‌های دکوراسیون بادکنک‌آرایی تولد کودک می‌تواند از کمتر یک میلیون تومان تا ده میلیون تومان باشد. آنچه که هزینه‌ها را متفاوت می‌کند نوع طرح بادکنک‌آرایی، تعداد بادکنک‌ها، نوع بادکنک‌ها و کیفیت اجرا است.

اگر به دنبال برگزاری یک مهمانی ساده اما شیک در خانه هستید طرح‌های بادکنک‌آرایی‌ مقرون به صرفه را انتخاب کنید. دکوراسیون با بادکنک‌های لاتکسی معمولا مقرون به صرفه است اما با افزودن بادکنک‌های عروسکی فویلی ممکن است قیمت کمی افزایش یابد.

علاوه بر این، اجرای انواع اشکال و عروسک‌ها با ترکیب بادکنک‌های لاتکس که یک انتخاب محبوب برای بچه‌ها است، هزینه بیشتری به شما تحمیل می‌کند. البته کیفیت اجرا نیز بر تخمین قیمت تاثیرگذار است. برای تعیین هزینه با شرکت‌های ارائه دهنده این نوع خدمات در ارتباط باشید، آن‌ها گزینه‌های زیادی دارند و به شما برای انتخاب طرحی عالی با قیمتی مقرون به صرفه کمک می‌کنند.

بادکنک‌آرایی تولد کودک در تهران و حومه

همه بچه‌ها عاشق جشن تولد هستند مخصوصا اگر بادکنک‌های زیادی داشته باشد. برگزاری جشن تولد کودک علاوه بر سرگرم کننده بودن، ممکن است کمی استرس‌زا باشد.

برنامه‌ریزی برای جشن و بادکنک‌آرایی در کنار انجام مسئولیت‌های روزانه، والدین را تحت فشار قرار می‌دهد. خوشبختانه، ما در بلوبالونز در کنار شما هستیم تا برای گذر از چالش برانگیزترین جنبه برگزاری جشن تولد، یعنی بادکنک‌آرایی تولد کودک، به شما کمک کنیم.

از یک دسته بادکنک هلیومی گرفته تا استند‌ها و طرح‌های بادکنکی سفارشی به راحتی توسط گروه ما در تهران و حومه اجرا می‌شوند تا تولد کودک خود را به بهترین شکل ممکن جشن بگیرند.

رنگ بادکنک‌آرایی بسیار مهمتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. با یک ترکیب رنگی مناسب و کودکانه می‌توانید فضای مهمانی دکور بادکنکی خود را به درستی تنظیم کنید. اگر برای ترکیب رنگی و تم مناسب نمی‌توانید به درستی تصمیم بگیرید ما به شما طرح‌های زیادی پیشنهاد می‌دهیم و از بین‌ آن‌ها عالی‌ترین طرح را متناسب با ذوق و سلیقه کودکتان انتخاب می‌کنیم. ما در بلوبالونز طرح‌های به روز و شیکی برای بادکنک‌ها ارائه می‌دهیم.

از تم‌های پرطرفدار، مانند باربی، تا مهمانی‌های کلاسیک دایناسورها، ما پیشنهاداتی را گردآوری کرده‌ایم که برای بچه‌ها با هر وسواسی جذاب خواهد بود. به‌علاوه، ما نکاتی در مورد راه‌های آسان برای برگزاری مهمانی رویاهای فرزندتان داریم.