بادکنک‌ آرایی ساده و ارزان

بادکنک‌ آرایی جشن برای کسانی که می‌خواهند با بودجه‌های مختلف، رنگ و شادی به فضای خود ببخشند، گزینه‌ای ایده‌آل است. اجرای دکوراسیون بادکنک‌‌ آرایی ارزان و ساده نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه با وجود طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سبک‌ها دست شما را برای تزئین باز می‌گذارد. اگر در حال برنامه‌ریزی برای جشن تولد، جشن عقد، سالگرد ازدواج یا هر جشن دیگری هستید، دکورهای بادکنکی هر چند هم ساده، راهی عالی برای اضافه کردن حس گرمی و شادی به مهمانی شما خواهند بود. بادکنک‌ آرایی اگر به صورت حرفه‌ای و خلاقانه انجام شود به آیتم تزیینی فوق‌العاده برای جشن‌ها و مهمانی‌های شما تبدیل خواهد شد.

یکی از دلایلی که بادکنک‌ آرایی ساده برای دکوراسیون جشن‌ها بسیار جذاب است، اجرای آسان و هزینه مقرون به صرفه آن‌ها است. با کمی خلاقیت و با بکارگیری برخی اکسسوری‌ها مانند ریسه‌های چراغ‌دار، ریسه‌های کاغذی و شاخه‌های گل می‌توان بادکنک‌ آرایی خیره کننده‌ای داشت و مهمان‌های خود را تحت تاثیر قرار داد.

قبل از اینکه بخواهید یک پروژه بادکنک‌‌آرایی ساده را شروع کنید، مهم است که در مورد قیمت و کیفیت یک دکور بادکنک‌ آرایی نکاتی را بدانید، پس در این مطلب ما را همراهی کنید.

عوامل موثر بر قیمت بادکنک‌ آرایی

تقریبا برای تزئین تمام جشن‌ها و مهمانی‌های مهم مانند جشن فارغ التحصیلی، تولد و جشن تعیین جنسیت بادکنک‌ آرایی حرف اول را می‌زند. اما قیمت یک دکور بادکنک‌ آرایی چقدر است و چگونه می‌توانیم یک بادکنک‌ آرایی ارزان اما شیک و خاص داشته باشیم؟

بسته به اینکه چه طراحی را برای بادکنک‌ آرایی جشن خود انتخاب می‌کنید، هزینه‌ها متفاوت خواهد بود. تمام طرح‌های بادکنک‌ آرایی‌‌ از ساده‌ترین‌ها تا طرح‌های حرفه‌ای و پیچیده، همگی زیبا و محسور کننده هستند. از سقف‌های کلاسیک پر از بادکنک گرفته تا طاق‌ها و استندهای بادکنکی، قیمت‌های متفاوتی دارند و مسلما هر چه طرح پیچیدگی بیشتری داشته باشد، هزینه اجرا و نصب نیز افزایش می‌یابد.

علاوه بر این، تعداد بالای بادکنک‌ها در طرح‌های خاص و شلوغ، قیمت دکوراسیون بادکنک‌ آرایی را افزایش می‌دهد. نوع و برند بادکنک‌ها، هوای داخل بادکنک‌ها، متراژ و حتی اکسسوری‌های استفاده شده در بادکنک‌ آرایی نیز تاثیر زیادی در قیمت تمام شده دارند.

هنگامی که قصد انتخاب بادکنک برای تزئینات را دارید با وجود گزینه‌های بی پایانی از برند، رنگ و کیفیت شگفت زده خواهید شد. از اندازه گرفته تا تعداد و رنگ را باید در بهترین حالت و متناسب با جشن خود انتخاب کنید تا از زیبایی بادکنک‌ آرایی خود مطمئن شوید.

برخی از هزینه‌های این دکورها به تجربه اجرا کنندگان و جذاب و تمیز بودن کار بستگی دارد. یک گروه حرفه‌ای دقیقا می‌دانند چگونه با استفاده از مواد با کیفیت و ترکیب سایر عناصر تزئینی، یک بادکنک‌ آرایی ساده را متفاوت و خاص جلوه دهد.

قیمت یک طاق بادکنکی استاندارد با بادکنک‌های با کیفیت می‌تواند از 300 هزار تومان شروع شود و با توجه به نوع اجرا و متراژ تغییر کند. معمولا ریسه‌های بادکنکی و سقف بادکنکی با هزینه کمتری اجرا می‌شوند و در عوض دیوارهای بادکنک‌ آرایی با هزینه بیشتری اجرا می‌شوند. البته باز هم قیمت هر مدل بسته به نوع بادکنک‌ها و تعداد آن ها متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، تم‌های سفارشی و عروسکی نیز قیمت بادکنک‌ آرایی را بالا می‌برند.

عموما قیمت یک دکور بادکنک‌ آرایی ارزان از یک میلیون تومان شروع می‌شود و به قیمت‌های بیش از 10 میلیون تومان نیز می‌رسد. طیف گسترده قیمت‌ها به شما اجازه می‌دهد با هر بودجه‌ای باکیفیت‌ترین و منحصر به فردترین تم و بادکنک‌ آرایی را انتخاب کنید.

کیفیت بادکنک‌ آرایی ارزان

در حالی که دکوراسیون بادکنک‌ آرایی ارزان راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه‌های جشن است اما باید مطمئن شوید که دکوراسیون شما شیک و عالی به نظر می‌رسد. چند نکته در کیفیت بادکنک‌ آرایی و جلوه دادن به دکوراسیون بادکنکی بسیار مهم است.

اولین نکته بکارگیری بادکنک‌های باکیفیت است. اگرچه بادکنک‌های بی‌کیفیت ارزان وسوسه انگیز هستند اما استفاده از بادکنک‌های با کیفیت دکوراسیون شما را مجلل‌تر جلوه می‌دهد. بادکنک‌های باکیفیت کمتر احتمال دارد که بترکند و یا کم باد شوند و در شرایط گرم و سرد دوام چندانی نداشته باشند. در عوض بادکنک‌های با کیفیت شکل خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کنند تا دکوراسیون شما در تمام مدت مهمانی عالی به نظر برسد.

بادکنک‌های با کیفیت در کنار انتخاب رنگ و تم مناسب و اجرای حرفه‌ایی ظاهر دکوراسیون را جذاب‌تر وزنده‌تر می‌کنند و در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی می‌کنند. اگر می‌خواهید یک دکور بادکنک‌ آرایی ارزان اما با کیفیت داشته باشید باید به اندازه کافی با این نوع دکوراسیون و لوازم اولیه آن آشنایی داشته باشید، انواع چینش‌ها را بشناسید و با نوع و رنگ بادکنک‌ها نیز آشنا باشید. به همین دلیل توصیه ما به شما خرید یا اجاره دکوراسیون بادکنک‌ آرایی از شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات است. این شرکت‌ها می‌توانند با انواع بادکنک‌ها دکوراسیونی باکیفیت و زیبا برای مهمانی خاص شما اجرا کنند.

بادکنک‌ آرایی در تهران و حومه

اگر به دنبال راهی آسان برای تحت تاثیر قرار دادن مهمانان خود با دکوراسیون جسورانه و رنگارنگ هستید، بادکنک‌ آرایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بادکنک‌ آرایی ارزان و ساده علاوه بر ارائه یک دکور مقرون‌ به ‌صرفه و دوست‌داشتنی جنبه سرگرمی نیز خواهد داشت و خاطره‌ای ماندگاری برای شما و مهمانانتان خواهد ساخت.

اگر قصد دارید خودتان دکور بادکنکی را در خانه آماده کنید باید ابتدا تم و طرح دکور مناسب را انتخاب کنید، بادکنک‌های با کیفیت و با رنگ مناسب را خریداری کنید، تمام بادکنک‌ها را در اندازه‌های مناسب باد کنید، بادکنک‌ها را با نخ ببندید، ربان‌ها را وصل کنید و بعد از آن تمام بادکنک‌ها را سر جای خود فیکس کنید. تمام این کارها زمان و انرژی زیادی می‌گیرند. اما می‌توانید بادکنک‌ آرایی مهمانی خود را به یک گروه حرفه ای بسپارید و انرژی خود را برای برگزاری مهمانی ذخیره کنید.

گروه دکوراسیون بلوبالونز با ارائه دکورهای بادکنک‌ آرایی ارزان، استاندارد و حرفه‌ای مشتریان زیادی را در تهران و حومه پوشش می‌دهد. ما در بلوبالونز تجربه و تخصص کافی را برای اجرای یک دکور بادکنکی هیجان انگیز داریم و تنوع و خلاقیت بالا در دکور را به شما هدیه می‌دهیم.