اجاره میز بله برون

امروزه رسم بله برون به یک جشن مهم و تجملاتی بین خانواده‌ها تبدیل شده است. در این جشن که در خانه پدر عروس و یا سالن برگزار می‌شود دکوراسیون و تزئینات اهمیت زیادی دارد. اکثر لوازم تزئینی و پذیرایی در این جشن را می‌توان از شرکت‌های خدماتی اجاره کرد و نیازی به خرید این وسایل نیست. یکی از لوازم مهم در جشن بله برون، میز است. میزهای بله برون که در قسمت جلوی استند و جایگاه عروس و داماد قرار می‌گیرد محل قرار دادن کیک و کادوهای عروس و داماد هستند. معمولا یک تا 3 میز در این جایگاه قرار می‌گیرد تا فضای جشن را خاص‌تر کنند. هر چند می‌توانید از میزهای خانه خودتان نیز استفاده کنید اما اگر میز مناسب ندارید یا به میز ست با دکوراسیون خود نیاز دارید، اجاره میز بله برون گزینه ایده‌آل است.

قیمت اجاره میز نامزدی و بله برون

میزهای نامزدی و بله برون از اجزای مهم این جشن هستند زیرا، تمام وسایل و کادوهای جشن باید به زیبایی بر روی آن‌ها قرار گیرند. تزئین و اجاره میز بله برون بر عهده خانواده عروس است و باید هزینه آن را نیز بپردازند. یک نکته مهم قبل از سفارش میز بله برون تصمیم‌گیری در مورد تزئینات و سایز آن‌ها است زیرا بر قیمت اجاره تاثیرگذار هستند. معمولا میزهای بله برون به شکل استوانه‌ای، حصیری و معکبی ساده و در سه سایز متفاوت در بازار موجود هستند، البته مطمئنا مدل‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع‌تر نیز موجود هستند. قرار دادن چند میز با سایزهای متفاوت باعث می‌شود دکوراسیون خاص‌تر جلوه کند و تزئینات یکنواخت نباشد. هر چند تفاوت محسوسی در هزینه‌ها مشاهده نمی‌شود اما قیمت اجاره میزها بسته به تعداد میزها، جنس و سایز آن‌ها تا حدی متفاوت است. با این حال، اغلب میزهای بله برون با هزینه کمتر از یک میلیون تومان برای یک شب اجاره داده می‌شوند. در زمان اجاره و بررسی قیمت‌ها به هزینه تزئینات نیز توجه کنید اجاره میز بله برون همراه با تزئینات در محل، هزینه بیشتری خواهد داشت.

چرا باید برای بله برون میز اجاره کنیم؟

برنامه‌ریزی برای بله برون از انتخاب محل برگزاری جشن و تزیینات گرفته تا انتخاب نوع پذیرایی و حتی انتخاب موسیقی کمی سخت به نظر می‌رسد، مخصوصا اگر مجبور باشید همه وسایل را با هم هماهنگ و ست کنید و تزئینات را نیز خودتان انجام دهید. اما چرا این همه استرس به خودتان تحمیل کنید، با اجاره چند قلم وسیله و سپردن تزئینات به افراد حرفه‌ای کارتان را سبک‌تر کنید و فکر و ذهنتان را برای قسمت‌های مهم‌تر جشن بگذارید. یکی از لوازم مهم در روز جشن میز بله برون است. تمام کادوها و حتی وسایل پذیرایی بر روی میز بله برون قرار می‌گیرد. این میزها در نزدیکی جایگاه عروس و داماد و در مرکز توجه جشن قرار دارند. حداقل دو تا سه میز ست با دکوراسیون نیاز است بنابراین، برای اجاره میز بله برون باید از قبل برنامه‌ریزی کنید. اگر میز مناسب نداشته باشید مطمئنا در روز بله برون فضای جشن با کادوها و کیکی که جایگاه خاصی ندارند آشفته و بی‌نظم می‌شود. در واقع میزهای بله برون به هماهنگی و نظم دادن به جشن کمک زیادی می‌کنند. میزها را می‌توانید با گل‌های طبیعی یا مصنوعی تزئین کنید و یا به صورت ساده نیز استفاده کنید. تزئین میزها تاثیر زیادی بر فضای جشن می‌گذارد و بسیار مهم است. یک تزئین ساده با گل‌های معطر، کادوها و کیک را زیباتر و منحصر به فردتر به نمایش می‌گذارد. با این حال، حتما نیازی به خرید میزهای گران قیمت و غیرضروری ندارید. یکی از گزینه‌های بالقوه، اجاره میز بله برون است. این میزها در ابعاد مختلف و با رنگ‌ها و اشکال متنوع موجود هستند و جشن شما را زیباتر می‌کنند. شرکت‌های خدماتی در تزئينات و هماهنگی وسایل جشن بله برون خبره هستند و میزها و لوازمی را به شما پیشنهاد می‌کنند که مناسب و هماهنگ با تم جشنتان است. این شرکت‌ها مدل‌های به روز میز بله برون را می‌شناسند و هر ساله جدیدترین مدل‌ها را موجود می‌کنند تا جشنی ماندگار و خاص برای مشتریان خود برگزار کنند..

چندتا میز برای بله برون کافی است؟

تعداد مناسب میز بله برون کاملا به تعداد کادوها، کیک، فضا و تم جشن شما بستگی دارد. ممکن‌ است میزها بزرگ باشند و چند وسیله به راحتی روی آن‌ها جای بگیرند. در این صورت، اگر دو میز بزرگ سفارش دهید کیک و کادوها به راحتی روی آن‌ها چیده می‌شوند. برخی دکوراسیون‌ها به گونه‌ای چیده می‌شوند که یک میز بزرگ در وسط جایگاه عروس و داماد قرار می‌گیرد و کیک و شیرینی‌ها و باکس‌های شیشه‌ای کادوها نیز به راحتی روی آن‌ها جای می‌گیرند. اما برخی افراد نیز دکوراسیون‌هایی با چند میز کوچک‌تر و پایه بلند را ترجیح می‌دهند. در این شرایط، معمولا 3 میز استوانه‌ای در سایزهای مختلف کافی است. در مورد مدل دکوراسیون و تعداد میزها می‌توانید با شرکت‌های معتبر در زمینه اجاره میز بله برون مشورت کنید. در هر صورت فرقی نمی‌کند کدام مدل را می‌پسندید فقط باید مطمئن شوید تمام لوازم و تزئنات جایگاه خود را خواهند داشت تا در روز مهمانی سردرگم نشوید.

اجاره میز بله برون در تهران

اگر می‌خواهید دکوراسیون بله برون شما منسجم، یکپارچه و هماهنگ باشد، اجاره میز بله برون و سایر وسایل ایده خوبی است. اجاره میز دست شما را برای انتخاب بهترین وسایل باز می‌گذارد. همچنین، هزینه اجاره نیز کاملا به صرفه و اقتصادی‌تر از خرید این وسایل است. تمام این مزایا باعث می‌شود اجاره میز و سایر اقلام بله برون در تمام شهرها بسیار فراگیر شود. هنگامی که انتخاب خود را در بلوبالونز انجام دادید، این شرکت خدماتی کالا را به تهران و شهرستان‌های اطراف ارسال می‌کند و حتی در صورت نیاز آن‌ها را در محل مورد نظر شما تزئین و گل‌آرایی نیز می‌کند. بلوبالونز نیازهای شما را کاملا می‌شناسد و دقیقا هر آنچه را که شما می‌خواهید تحویل می‌دهد. بهترین میزها با دکوراسیون عالی و خاص مهمانی و جشن شما را خاطره انگیز خواهد کرد. پس اگر جشن بله برون در پیش دارید همین امروز دست به کار شوید و میز بله برون خود را سفارش دهید.