جشن دندونی چیست؟

همه پدر و مادرهای جوان برای اولین اتفاق‌های زندگی کودک خود ذوق و شوق دارند و می‌خواهند آن‌ها را با دیگران شریک شوند و جشن بگیرند. جشن دندونی از جمله جشن‌هایی است که از قدیم رواج داشته و با رسم و رسومات خاصی برگزار می‌شد و در حال حاضر نیز با کمی تغییر این جشن برگزار می‌شود.

در واقع برای اولین دندانی که کودک در می‌آورد، مهمانی ترتیب داده می‌شود و جشن گرفته می‌شود، در حال حاضر نیز بسیاری از خانواده‌ها به این رسم پایبند هستند. برای برگزاری جشن دندونی مهمترین نکته تزئین خانه و فضای مهمانی ‌است. بادکنک‌آرایی جشن دندونی با رنگ‌های شاد اصلی‌ترین دکور این جشن است که فضای خانه را برای حضور مهمان‌ها آماده می‌کند.

رنگ‌های مورد استفاده در جشن دندونی

انتخاب مناسب بادکنک‌ها برای مهمانی جشن دندونی گاهی اوقات سخت است، مخصوصا اگر تم و رنگ خاصی مدنظرتان نباشد. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد برای تم بادکنک‌آرایی جشن دندونی شاید در انتخاب بهترین دکور کمی سردرگم شوید. اما با توجه به چند نکته انتخابی مطمئن و خاص خواهید داشت.

اولین نکته برای دکور بادکنکی، انتخاب رنگ و تم است. معمولا رنگ‌بندی بادکنک‌آرایی جشن کودکان را بر اساس جنسیت انتخاب می‌کنند. اغلب تم صورتی یک رنگ مرسوم برای جشن دندونی دخترانه است. رنگ‌های یاسی، زرد، سفید و طلایی نیز مکمل‌های خوبی در این دکوراسیون هستند.

رنگ آبی نیز معمولا برای پسر بچه‌ها انتخاب ایده‌آلی است. رنگ‌های قرمز، سفید، زرد و بنفش نیز با آبی به خوبی ست می‌شوند و دکور رنگارنگی را برای جشن دندونی پسرانه درست می‌کنند. هر رنگی را که انتخاب کنید مسلما زیبا است، اما نکته مهم این است که برای این جشن از رنگ‌های روشن و پاستیلی استفاده کنید تا فضا شاد و کودکانه جلوه کند.

انتخاب پالت رنگی دکور سلیقه‌ای است شما می‌توانید فقط از دو رنگ مثلا آبی و سفید برای پسرها یا صورتی و سفید برای دخترها استفاده کنید. اما دکور بادکنک‌آرایی جشن دندونی با چندین رنگ هماهنگ نیز خلاقانه و چشمگیر است. دکورهایی با رنگ نود نیز فضایی گرم و صمیمی ایجاد می‌کنند و برای جشن دندونی کودکان شگفت انگیز هستند.

نکته مهم دیگر تعداد بادکنک‌ها است. هر چه تعداد بادکنک‌ها بیشتر باشد جشن شادتری خواهید داشت. اما تعداد باید با فضا و تم کلی دکور همخوانی داشته باشد. دکوراسیون خاص با تعداد کم بادکنک و رنگ‌بندی خاص نیز اگر با کمی خلاقیت همراه باشد عالی و شگفت‌انگیز خواهد بود.

از تعدادی از اسباب بازی‌ها و عروسک‌ها نیز در کنار بادکنک آرایی استفاده کنید و تم خلاقانه‌ای داشته باشید. برای جشن دندونی استفاده از نمادهای دندانی را فراموش نکنید. باید با این نمادها به مهمان‌ها نشان دهید که این یک جشن دندونی فوق العاده است.

بادکنک‌های فویلی شبیه به دندان، ریسه‌های کاغذی دندان و گیفت‌های کوچک دندان ایده‌ای عالی برای یک جشن دندونی منحصر به فرد هستند. بادکنک‌های فویلی دندانی با داشتن سطحی براق از بادکنک‌های لاتکس، چشم نوازتر و جذاب‌تر هستند. اما می‌توان از عروسک‌های دندونی یا سایر اکسسوری‌های دندانی نیز در دکور استفاده کرد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت بادکنک آرایی جشن دندونی

همه پدر و مادرها دوست دارند جشن دندونی فرزند خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند. این مهمانی به معنی اولین دندان کودک است و باید جشنی برای آن ترتیب داد که کودک و مهمان‌ها لذت ببرند.

علاوه بر تهیه غذا، دعوت از مهمان‌ها و پذیرایی از آن‌ها، دکوراسیون جشن نیز اهمیت دارد. بادکنک‌آرایی جشن دندونی بخش مهمی از دکوراسیون این روز است و یک مهمانی غافلگیر کننده و جذاب برای کودکتان می‌سازد.

اما هزینه این بادکنک‌آرایی چقدر می‌شود؟ هزینه کاملا وابسته به نوع دکوراسیون است. اینکه از چه تعداد بادکنک استفاده می‌کنید و دکور تا چه حد حرفه‌ای چیده می‌شود بر قیمت نهایی بادکنک‌آرایی تاثیر خواهد گذاشت. هر چه بادکنک‌های باکیفیت و با تعداد بالا استفاده کنید باید هزینه بیشتری نیز بپردازید.

علاوه بر این، بادکنک‌های هلیومی، بادکنک‌ فویلی با شکل دندان یا استفاده از هر نوع اکسسوری اضافی هزینه را بالا می‌برد. نیازی به بادکنک‌آرایی جشن دندونی گران و پر هزینه نیست، تنها با چند بادکنک ساده، انتخاب بهترین تم و کمی خلاقیت می‌توان دکوری عالی و منحصر به فرد اجرا کرد که سال‌ها با دیدن عکس‌های آن خاطره آن روز شیرینی به خوبی یادآوری شود.

بادکنک آرایی جشن دندونی در تهران و حومه

بادکنک‌آرایی برای جشن‌‌ها و مهمانی‌ها بهترین انتخاب برای تزئین دکوراسیون است. بادکنک‌آرایی جشن دندونی با شکل، رنگ و اندازه‌های مختلف تزئینات را زیباتر می‌کند و توجه مهمانان حاضر را به خود جلب می‌کند. کودکان با دیدن این تزئینات جذاب، بیشتر به وجد می‌آیند و از فضا لذت می‌برند.

اگر خودتان در بادکنک‌آرایی تخصصی ندارید بهتر است این کار را به افراد متخصص در بلوبلونز بسپارید. انتخاب رنگ‌بندی، نوع بادکنک‌ها و حتی تعداد آن‌ها با توجه به فضای مهمانی کمی سخت است، اما افراد باسابقه می‌توانند در این انتخاب به شما کمک کنند.

مجموعه بلوبالونز با سال‌ها سابقه در دکوراسیون جشن‌ها و مهمانی‌ها در تهران و حومه، بهترین تم‌های جشن دندونی را می‌شناسد و به راحتی می‌تواند آن‌ها را اجرا کند. یک اجرای هماهنگ و حرفه‌ای در بادکنک‌آرایی و دکوراسیون، جشن را زیباتر و شیک‌تر می‌کند.