انواع مدل های بادکنک آرایی تم تولد

تولد هر فرد در زندگی اش، یکی از روزهای خاص و خجسته ی اوست. مخصوصا زمانی که کودک بودیم ذوق و شوق زیادی برای روز تولدمان داشتیم. از کودکی تا پیری، هر دوره زیبایی های خاص خودش را دارد ولی هیچ دوره ای به اندازه ی کودکی و جوانی زیبا نیست. پس تا جایی که می توانید از آن خاطره بسازید تا بعد از سال ها با ورق زدن آلبوم تمام خاطرات را به یاد بیاورید و خنده و نشاط را به لبان خود و اطرافیانتان ببخشید. در ادامه می توانید انواع مدل های بادکنک آرایی تولد کودکانه، دخترانه و پسرانه را مشاهده و انتخاب نمائید. در صورت انتخاب هر مدل جهت مشاوره و ثبت سفارش، با شماره 09357501523 تماس بگیرید.

عوامل موثر بر قیمت بادکنک‌ آرایی تولد

بادکنک‌آرایی یکی از تزئینات مهم جشن تولدها است. بادکنک‌ آرایی تولد به شکل‌های مختلف و با بادکنک‌های متنوعی با توجه به سلیقه مشتری انجام می‌شود. میانگین قیمت بادکنک‌آرایی تحت تاثیر عوامل مختلفی بالا و پایین می‌رود. عواملی مانند نوع و کیفیت بادکنک‌ها، پیچیدگی طرح، تعداد بادکنک‌ها و اندازه طرح اجرایی و حتی گروه اجرا و تمیزی کار بر قیمت نهایی بادکنک‌آرایی تاثیر می‌گذارند.
استفاده از بادکنک‌های باکیفیت‌تر با تعداد بالا، قیمت بادکنک‌آرایی را افزایش می‌دهد. پیچیدگی طرح‌ها مانند طرح‌‌های حیوانات برای کودکان، یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت اجرای بادکنک‌آرایی است.

همچنین بادکنک‌های باکیفیت و بزرگ‌تر و تعداد بالا نیز قیمت را تا حدی افزایش می‌دهد. در نهایت، دقت بیشتر در کار و سابقه گروه اجرا نیز بالا برنده قیمت بادکنک‌آرایی هستند. با دانستن این عوامل می‌توانید برآورد حداقلی از قیمت بادکنک‌ آرایی تولد داشته باشید. قیمت بادکنک‌آرایی از 300 هزارتومان شروع می‌شود و تا قیمت‌های میلیونی برای طرح‌های خاص با بادکنک بیشتر ادامه دارد.

بادکنک‌ آرایی تولد دختر

رنگ‌های صورتی، یاسی و سفید از رنگ‌های پرکاربرد و شاد دخترانه است که برای بادکنک‌ آرایی و تزئین سالن تولد دخترها استفاده می‌شود. در کنار این رنگ‌ها، بادکنک‌های کروم، پاستیلی و آبرنگی هماهنگ با تم تولد برای بادکنک‌ آرایی تولد دخترانه پیشنهاد می‌شوند. رنگ بندی حرفه‌ایی در بادکنک‌آرایی دخترانه، جلوه‌ایی ویژه به تم تولد می‌دهد.

قبل از انتخاب مدل بادکنک‌آرایی و رنگ‌بندی آن باید رنگ دکوراسیون و تم تولد را مشخص کنید و سپس بادکنک‌آرایی را هماهنگ با دکور انجام دهید. بادکنک‌آرایی عروسکی یکی از جذاب ترین مدل های تزئینی برای تولد دخترا بچه‌ها است.

بادکنک‌ آرایی تولد پسر

استندهای بادکنک‌آرایی شده پسرانه مخصوص تولد یک گزینه عالی برای تزئینات تولد است. بادکنک‌های آبی، کروم، سبز، سفید و قرمز برای تزیین تولد پسران مناسب هستند. تیم حرفه‌ایی بادکنک‌ آرایی تولد بهترین چیدمان را با توجه به سبک دلخواه شما و تم تولدتان به شما پیشنهاد می‌دهند. علاوه بر رنگ‌ انتخاب طرح نیز بسیار مهم است. انواع طرح‌های ساده با بادکنک‌های کمتر برای بزرگترها و طر‌ح‌های شلوغ‌تر و کارتونی مناسب پسر بچه‌ها متناسب با سن و سلیقه پسرانه به بهترین شکل قابل اجرا هستند.

بادکنک‌آرایی شیک و ساده برای تولد

معمولا سلیقه‌ها برای تزئینات تولد متفاوت است. با این حال، با توجه به سبک و سلیقه‌ مورد پسندتان، بادکنک‌ آرایی تولد برایتان قابل اجرا خواهد بود. ساده‌ترین استند‌های بادکنک‌آرایی با رنگ‌های سفید، طلایی، نقره‌ای، مشکی، سبز، آبی تیره و کروم تولدتان را زیبا و خاص می‌کنند. یک بادکنک‌آرایی هر چقدر هم ساده باشد اما اگر به بهترین شکل اجرا شود چشمگیر خواهد بود. نیازی به بادکنک‌های گران قیمت و زیاد نخواهید داشت، بلکه فقط باید کمی سلیقه به خرج دهید و رنگ‌های هماهنگ را به خوبی کنار هم قرار دهید. بادکنک‌آرایی ساده و تک رنگ، بادکنک‌های هلیومی، بادکنک‌‌آرایی ترکیبی بزرگ و کوچک و بادکنک‌آرایی رنگارنگ با طرح‌های انیمیشن و حیوانات برای کودکان از جمله طرح‌های پرطرفدار برای تولدها است.

برای بادکنک‌ آرایی تولد ساده و شیک می‌توانید دو تا سه رنگ را باهم ست کنید. مثلا طلایی- سفید-آبی یا ترکیب سبز-طلایی-سفید، کروم- طلایی، مشکی-قرمز، مشکی- طلایی- نقره‌ایی و ترکیب انواع رنگ‌های پاستیلی، بنفش، سفید، ترکیبات رنگی فوق العاده زیبایی می‌سازند. برای جذابیت بیشتر بهتر است بادکنک‌های کوچک و بزرگ در کنار هم قرار گیرند.

بادکنک‌آرایی ساده و جدید در خانه

بهترین طرح های بادکنک‌آرایی ساده با قیمت مقرون به صرفه را در سایت‌های مختلف پیدا می‌شوند. امروزه استندهای ساده بادکنک‌ آرایی تولد در خانه بسیار پرتقاضا هستند و نمونه‌های زیادی از طرح‌های مختلف وجود دارد. جدیدترین بادکنک‌آرایی‌ها همرا با انواع اکسسوری‌ها از جمله، حریر، عروسک و گل یک جشن تولد بی نظیر و باشکوه برای شما می‌سازد. برای زیبایی بیشتر طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و مطابق با طرح بادکنک‌آرایی را انجام دهید.

بادکنک‌ آرایی تولد در باغ

امروزه بادکنک‌آرایی به تم پرطرفداری برای تولدها و جشن‌ها تبدیل شده است. بادکنک‌های مشکی، طلایی، کروم و سفید رنگ‌هایی شیک و پرکاربرد در بادکنک‌ آرایی تولد هستند. برای تولد در باغ نیز از این تزئینات می‌توانید به راحتی استفاده کنید. کافیست بادکنک‌هایی هماهنگ با دکور و نمای باغ انتخاب کنید و با یک طرح زیبا، جایگاه تولد را بادکنک باران کنید. در کنار استخر بادکنک‌آرایی شده، چند شمع نیز قرار دهید تا به جشن تولد شبانه‌تان نوری شاعرانه اضافه شود. از رنگ های گرم یا متضاد برای باغ های سرسبز استفاده کنید تا بادکنک‌آرایی بیشتر نمایان شود.

اگر در فصل پاییز در باغ بادکنک‌آرایی می‌کنید، استفاده از رنگ‌ نارنجی و زرد برای هماهنگی بیشتر با برگ‌های زرد و نارنجی باغ هیجان تولد را بیشتر می‌کند و رنگ‌بندی خوبی به عکس‌های تولدتان می‌دهد. اگر از رنگ‌های گرم برای دکور و صندلی‌ها استفاده می‌کنید بادکنک‌هایی با رنگ‌بندی سرد تضاد خاصی را به رخ می‌کشند. در کل برای تولد در باغ به دلیل بزرگ و باز بودن فضا می‌توانید استندهای بادکنک‌آرایی‌ ساده تا خیلی شلوغ را انتخاب کنید.

تزئین بادکنک تولد با رنگ درخواستی شما

هر فردی به برخی از رنگ‌ها علاقه خاصی دارد. برای بادکنک‌آرایی به قدری ترکیب رنگی‌های جذاب و متنوع وجود دارد که مطمئنا یکی را می‌پسندید. از رنگ‌های تند و ترکیبات چند رنگی گرفته تا رنگ‌های ملایم و تک رنگ متناسب با روحیات و سن و سال مشتری قابل اجرا هستند. هر نوع ترکیب رنگی که انتخاب کنید مطمئنا به تولد شما و عکس‌های آن رنگ و گرمی اضافه می‌کند. می‌توانید بادکنک‌هایی از یک رنگ مثلا آبی را انتخاب کنید و برای جذاب شدن بادکنک‌های آبی ملایم تا کمی تیره و چند بادکنک سفید را به بادکنک‌آرایی اضافه کنید.

برای خلق فضایی شادتر برای کودکان می‌توانید چندین رنگ مانند زرد، صورتی، قرمز ملایم، آبی، نارنجی را بکار ببرید. تم‌های عروسکی، کارتونی، فوتبالی، فضایی و غیره با رنگ‌های متنوع بهترین روش برای شاد کردن فرزندتان در روز تولدش است. برای انتخاب رنگ بادکنک‌ آرایی تولد ابتدا رنگ کلی تم تولد را در نظر بگیرید و با توجه به آن رنگ بادکنک‌آرایی را سفارش دهید. تیم‌های حرفه‌ایی بادکنک‌آرایی بهترین مشاوره شما برای انتخاب رنگ و طرح خواهند بود.

بادکنک‌ آرایی تولد در تهران و حومه

برای برگزاری هرچه بهتر جشن تولدها، بلو بالونز آماده ارائه تمام خدمات مربوط به بادکنک‌ آرایی تولد در تهران و حومه است. گروه بلو بالونز با قیمتی مناسب زیباترین و خاص‌ترین طرح های بادکنکی را برای تولد کودکان و بزرگترها ارائه می‌دهد. این گروه با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تشریفات مجالس، تمامی خدمات تزیینات جشن تولدها و بادکنک‌ آرایی تولد را با جدیدترین مدل‌ها ارائه می‌دهد.

مقالات

خانهدسته بندی هاعلاقه مندی هاحساب
مشاوره و ثبت سفارش 09912148229