شب یلدا چه شبی است؟

شب یلدا که آخرین شب پاییز است در فرهنگ ایران و برخی از کشورهای همسایه به عنوان بلند‌ترین شب سال جشن گرفته می‌شود. در این شب افراد فامیل دور هم جمع می‌شوند، حافظ می‌خوانند، قصه گویی می‌کنند و از خاطرات گذشته صحبت می‌کنند. برای یک شب به یادماندنی میزبان باید وسایل پذیرایی و تزئینات را فراهم کند. از انواع میوه‌های تزئین شده گرفته تا آجیل و شیرینی از جمله خوراکی‌های این شب هستند، اما یک دکور و تزئین زیبا حال و هوای خاصی به این مهمانی می‌دهد. وقتی به دکوراسیون مهمانی فکر می‌کنید چه چیزی به ذهنتان می‌رسد؟ درست است، بادکنک‌ها. بادکنک‌آرایی یلدا از پرکاربردترین تزیینات جشن‌ها است که ظاهری شاد و با نشاط به این مهمانی اصیل می‌بخشند. بادکنک‌ها با اشکال و رنگ‌های مختلف یک تم خاص و متنوعی برای مهمانی‌ها می‌سازند.

دکورهای بادکنکی همیشه مجموعه‌ای از بادکنک‌ها به همراه گل، برگ، ریسه‌های لامپی کوچک و سایر لوازم تزئینی هستند. برای شب یلدا نیز می‌توان از نمادهای این شب مانند هندوانه و انار در بادکنک‌آرایی استفاده کرد. تم هندوانه و انار برای جشن یلدا ایده جذابی است زیرا این دو میوه از نمادهای قدیمی شب یلدا هستند. بادکنک‌هایی با تم هندوانه یا چینش بادکنک‌های شبیه به هندوانه از تم‌های مخصوص شب یلدا است.

رنگ‌های مورد استفاده در بادکنک آرایی یلدا

بادکنک‌ها در هر رنگی که باشند ظاهری شاد به جشن یلدا می‌دهند. با این حال به تزئینات ساده اکتفا نکنید و با کمی خلاقیت و پیچ و تاب به دسته‌های بادکنک به راحتی و با هزینه کم بادکنک‌آرایی یلدا را فوق العاده اجرا کنید.

رنگ قالب برای تم بادکنک‌آرایی یلدا قرمز و سبز است. این دو رنگ نماده هندوانه شب یلدا هستند. در کنار این دو از رنگ‌های صورتی و سفید نیز استفاده می‌شود تا تزئینات بسیار متنوع و زیباتری داشته باشیم.

برای داشتن یک هندوانه بزرگ در دکوراسیون، بادکنک‌های سبز و قرمز را به گونه‌ایی بچینید که شبیه به یک قاچ هندوانه شوند. حتی می‌توانید از بادکنک‌های فویلی هنداوانه‌ای نیز در گوشه و کنار دکوراسیون خود استفاده کنید. یک استند که با بادکنک‌های قرمز و سبز تزئین شده‌اند یا سقف پر از بادکنک‌های قرمز و سبز نیز فضای جشن را شاد و یلدایی می‌کنند.

بادکنک‌های لاتکس که به شکل هندوانه رنگ‌ آمیزی شده‌اند نیز ایده‌ای جذاب برای گوشه‌ای از دکوراسیون یلدا هستند. برای هماهنگی بیشتر بادکنک‌آرایی با سایر وسایل جشن، بهتر است یک تم کلی با رنگ بندی مناسب را مشخص کنید و سایر وسایل را با آن رنگ بندی ست کنید.

برای تنوع در دکور یلدایی می‌توانید از بادکنک‌هایی با ریسه‌های چراغ‌دار، بادکنک‌های کروم و بادکنک‌های شفاف نیز استفاده کنید. البته به هماهنگی این بادکنک‌ها با کل دکور توجه داشته باشید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت بادکنک آرایی یلدا

از بادکنک‌‌‌آرایی‌های ساده‌ با چند بادکنک گرفته تا طرح‌های پیچیده و شیک، همگی جشن و مهمانی‌ها را زیباتر و خارق‌العاده‌تر می‌کنند. با کمی تجربه و سلیقه، می‌توان دکور بادکنک‌آرایی یلدا را به گونه‌ای اجرا کرد که کاملا حرفه‌ای و خاص به نظر برسد. با این حال، بادکنک‌آرایی خلاقانه و با استفاده از وسایل تزئینی مختلف هزینه‌ بالایی دارد. گاهی این هزینه‌ها به دلیل تعداد بادکنک‌های زیاد و گاهی نیز به دلیل کار کردن با بادکنک‌های باکیفیت و خاص است.

علاوه بر این تکنیک‌های ویژ بادکنک‌آرایی یلدا، متراژ و طرح‌های حرفه‌ای و پیچیده نیز هزینه را کمی افزایش می‌دهند. تزئینات بادکنکی نباید بیش از حد گران باشند، با اجاره یک استند بادکنک‌آرایی شده می‌توانید کلی در هزینه‌های مهمانی خود صرفه‌ جویی کنید.

یک گروه تخصصی بادکنک‌آرایی می‌تواند برای یک دکور قیمت مناسب را تخمین بزند و آن را به بهترین شکل ممکن اجرا کند. این افراد طرح‌های زیادی را کار کرده‌اند و با تمام فوت و فن کار آشنا هستند و به همین دلیل می‌توانند بهترین مشاوران شما برای پیدا کردن بهترین تم بادکنک‌آرایی یلدا باشند. هزینه مناسب، کیفیت بالا و ایده عالی طرح از مزایای سپردن بادکنک‌آرایی به شرکت‌های خدماتی و گروهای طراحی است.

بادکنک آرایی یلدا در تهران و حومه

در سال‌های اخیر بادکنک‌آرایی در جشن‌ها و مهمانی‌ها بسیار دیده می‌شود و مهمانی نیست که این تزیین در آن نباشد. شب یلدا نیز از این قضیه مستثنی نیست و بادکنک‌آرایی یلدا به یک دکور دوست داشتنی برای این شب تبدیل شده است. اگر طرح خاصی برای بادکنک‌آرایی این شب در اینترنت دیده‌اید و خودتان قادر به اجرای آن نیستید این کار را به بلوبالونز بسپارید. این گروه در تهران و حومه تمام خدمات مربوط به تزئینات جشن‌ها و مهمانی‌ها را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهند.

این مجموعه سعی می‌کند خلاقانه‌ترین و خاص‌ترین طرح‌ها را برای بادکنک‌آرایی یلدا ارائه دهد و هزینه را نیز منصفانه‌تر محاسبه کند. بلوبالونز از استندهای محکم و قابل اعتماد و بادکنک‌های متنوع و جذاب برای دکوراسیون‌های شما استفاده می‌کند. شما به راحتی می‌توانید در سایت بلوبالونز سفارش دهید و اجرای بادکنک‌آرایی در محل را به عهده یک گروه حرفه‌ای و با سابقه بسپارید و با خیال راحت برای مهمانی خود برنامه‌ریزی کنید.