آیا اجاره باکس بله برون ضروری است؟

مراسم بله برون رسم و رسومات خاص خودش را دارد و برای برگزاری هر چه بهتر آن خانواده‌ها سعی می‌کنند زیباترین و خاص‌ترین دیزاین و دکور را داشته باشند. یکی از اقلامی که برای دکور بله برون استفاده می‌شود انواع باکس شیشه‌ای است. تمام هدایای عروس و داماد را می‌توان در باکس‌های شیشه‌ای قرار داد و آن‌ها را تزئین کرد.

خرید یا اجاره باکس بله برون ضروری نیست و در صورت تمایل هر دو طرف می‌توان آن‌ها را تهیه کرد. با این حال، باکس‌های شیشه‌ای ایده‌ای جذابی برای دکوراسیون هدایای بله برون هستند. با وجود باکس شیشه‌ای آماده دیگر نگران تزئین کادوها نخواهید بود و به راحتی و خیلی سریع دکور شما آماده می‌شود. 

قیمت اجاره باکس بله ‌برون

در مراسم بله برون بزرگ‌ترهای فامیل به همراه خانواده‌های عروس و داماد در یک مهمانی جمع می‌شوند و راجع به مسائل مهم ازدواج دو جوان صحبت می‌کنند. مراسم بله برون یک جشن خودمانی است که در خانه پدر عروس برگزار می‌شود. در این روز مهم رسم و رسومات خاصی انجام می‌شود و داماد باید هدایایی را به خانه عروس ببرد. این هدایا که شامل پارچه یا لباس، چادر، انگشتر نشان، کفش و کیف، کله قند و دفتر بله برون است باید به بهترین و زیباترین شکل تزئین شوند. معمولا هدایای تزئین شده در باکس‌های شیشه‌ای قرار می‌گیرند تا در جشن بهتر خودنمایی کنند. به همین دلیل باید به فکر اجاره باکس‌ شیشه‌ای بله برون و سپردن تزئینات آن به افراد متخصص باشید. خدمات تزئین و دکور وسایل بله برون توسط گل‌فروشی‌ها یا شرکت‌های تشریفاتی به بهترین شکل انجام می‌شود. قیمت اجاره انواع باکس شیشه‌ای با توجه به تعداد باکس‌ها، اندازه و کیفیت باکس‌ها کمی متفاوت است. با این حال، هزینه یک شب اجاره باکس کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی‌تر از خرید باکس است.

تزئین باکس شیشه‌ای بله برون

سلیقه‌ها برای دیزاین مراسم و کادوهای بله برون متفاوت است. برخی گل‌آرایی شلوغ و پر حجم را می‌پسندند و برخی به تزئینات ساده‌تر بسنده می‌کنند. نحوه تزئین هدایا با گل، ربان و تور نشان دهنده سلیقه و ذوق عروس و داماد است. معمولا تزئین وسایل بله برون به زمان و سلیقه نیاز دارد. هر چه بیشتر با تم‌ها، رنگ‌بندی‌ها و نحوه چینش وسایل آشنا باشید دکوربندی بهتری برای هدایا و باکس شیشه‌ایی انجام می‌دهید. توصیه ما به شما این است از دیزاین‌های ساده‌تر و شیک‌تر برای باکس شیشه‌ای استفاده کنید تا باکس بیش از حد شلوغ نشود و تمام کادوها به خوبی قابل مشاهده باشند. معمولا برای دیزاین باکس‌های شیشه‌ای از گل‌های مصنوعی یا طبیعی، تور و سایر اکسسوری‌ها استفاده می‌شود.

تزئین وسایل بله برون

هر چقدر وسایل و کادوهای بله برون مرتب‌تر و زیباتر چیده شوند، عکس‌های بله برون نیز زیباتر و خاص‌تر می‌شوند. علاوه بر این خودتان و مهمان‌ها نیز بیشتر از جشن لذت می‌برید. برای تزئین باکس بله برون نیازی نیست از تزئینات شلوغ و گل‌های گران قیمت استفاده کنید، بلکه کافیست کمی سلیقه به خرج دهید و با چند شاخه گل زیبا و هماهنگ با رنگ تم مهمانی کادوها را تزئین کنید.

نحوه چیدن کادوها درون باکس نیز بسیار مهم است. بهتر است کادوهایی که با هم هماهنگ هستند را مرتب داخل یک باکس قرار دهید. مثلا لباس و کفش داخل یک باکس و کله قند داخل باکس دیگری باشد. برای این کار می‌توانید از 3 تا 4 باکس شیشه‌ای استفاده کنید. بهترین ایده‌ها را می‌توانید در اینترنت جستجو کنید و یا از کمک افراد با تجربه‌تر استفاده کنید.

شرکت‌ ارائه دهنده خدمات جشن و مهمانی بلوبالونز به شما در دیزاین هر چه بهتر وسایل بله برون و اجاره باکس بله برون کمک می‌کند تا دغدغه‌ایی از این بابت نداشته باشید و تمرکز خود را بر روی مسائل مهم‌تر مراسم بگذارید.

قیمت تزئين وسایل بله برون

هزینه تزئینات وسایل بله برون همیشه یک دغدغه مهم برای خانواده‌ها است. هزینه تزئین وسایل بله برون با توجه به نوع گل‌ها و طراحی متفاوت است.دیزاین‌های پرکار و خاص معمولا هزینه بیشتری دارند و توسط شرکت‌های تشریفاتی به بهترین شکل اجرا می‌شوند.

طرح‌ها و دکورهای ساده و شیک نیز با قیمت‌های معقول‌تر پیشنهاد عالی هستند. دیزاین با گل‌های زیبا با رنگ‌بندی و چینش خاص، وسایل بله برون را زیباتر و متفاوت‌تر جلوه می‌دهد. برای کاهش هزینه‌ها، گزینه اجاره باکس‌های شیشه‌ای آماده توصیه می‌شود. برخی از این باکس‌ها به صورت تزئین شده و آماده با قیمت مناسب برای اجاره در دسترس هستند.

اجاره باکس بله برون به عهده داماد است یا عروس؟

طبق رسومات بله برون هزینه‌ مراسم بین خانواده‌های عروس و داماد تقسیم می‌شود. همانطور که خرید هدایا و کیک بر عهده داماد است تزئین وسایل بله‌برون، دکور بندی مراسم و پذیرایی نیز بر عهده خانواده عروس است.

باکس‌های شیشه‌ای برای قرار دادن هدایای عروس گزینه‌ای ایده آل برای دیزاین وسایل است که معمولا تهیه آن با خانواه عروس است. عروس با اجاره باکس شیشه‌ای بله برون و تزئین آن محلی برای قرار دادن هدایای آماده می‌کند. البته ایده اجاره باکس و تزئینات کاملا سلیقه‌ایی است و اجباری برای اجاره یا خرید تزئینات نیست.

باکس بله برون را بخریم یا اجاره کنیم؟

هزینه مراسم‌ بله برون معمولا بالا است و تمام این هزینه‌ها برای یک شب انجام می‌شود. پیشنهاد می‌شود برای کاهش هزینه‌ها از دکور و تزئینات اجاره‌ای برای مراسم بله برون استفاده کنید. باکس شیشه‌ای یکی از وسایل دکور و دیزاین بله برون است که نیازی به خرید ندارد. انواع باکس‌های شیشه‌ای در اندازه‌ها و شکل‌های متفاوت توسط گل‌فروشی‌ها و شرکت‌های تشریفاتی خدماتی اجاره داده می‌شوند.

مسلما هزینه اجاره باکس بله برون خیلی کمتر از خرید آن‌ها است. در ضمن این باکس‌ها معمولا کاربرد دیگری ندارند و در طول سال بدون استفاده باقی می‌مانند. با اجاره باکس شیشه‌ای علاوه بر کاهش هزینه، دیزاین متفاوتی نیز برای مراسم خود خواهید داشت.

اجاره باکس بله برون در تهران و حومه

انواع باکس شیشه‌ای در مدل‌های مختلف، مناسب برای تزئین وسایل بله برون توسط شرکت‌های معتبر اجاره داده می‌شوند. برای اجاره کافی است با توجه به حجم هدایا یک یا چند باکس با اندازه‌های متفاوت را انتخاب کنید و آن‌ها را به گل‌فروشی‌ها سفارش بدهید. باکس‌های شیشه‌ای گزینه‌ای ایده‌آل برای دکوربندی شیک و متفاوت بله برون هستند که خیلی سریع نیز آماده می‌شوند. انواع باکس‌های شیشه ای مرغوب و با کیفیت به صورت تزئین شده یا ساده توسط شرکت بلوبالونز به تمام مناطق تهران و حومه ارسال می‌شوند.

خانهدسته بندی هاعلاقه مندی هاحساب
Call Now Buttonمشاوره و ثبت سفارش 09912148229