جشن تعیین جنسیت چیست؟

جشن تعیین جنیست مراسمی برای اعلام جنسیت جنین متولد نشده است. این جشن که در سال‌های اخیر بین اکثر زوج‌ها محبوب شده است با بادکنک‌ آرایی تعیین جنسیت و تزئینات خاص همراه است. در این جشن هیجان‌انگیز مادر و پدر به بوسیله بادکنک‌ها یا سایر اکسسوری‌های رنگی جنسیت نوزاد را با دوستان و خانواده خود به اشتراک می‌گذارند. هر چند ایده‌های زیادی برای برگزار جشن تعیین جنسیت وجود دارد، اما یکی از بهترین روش‌ها بادکنک‌های رنگی است.

برای جشن تعیین جنسیت پزشک جنسیت کودک را بدون اینکه به والدین بگوید به یکی از اقوام نزدیک می‌گوید. این فرد مسئول برگزاری جشن خواهد بود. شرکت‌های برگزار کننده جشن تعیین جنسیت به کمک خانواده‌ها می‌آیند و با یک ایده ناب جشن را در روز خاص برگزار می‌کنند. ایده‌های برگزاری این جشن بسیار متنوع و خلاقانه است. به عنوان مثال، می‌توان جنسیت را با کیک، بادکنک پر از کاغذ رنگی یا جعبه‌ای پر از بادکنک‌ نشان داد. رنگ داخل کیک یا بادکنک‌های پنهان جنسیت نوزاد را مشخص می‌کند. معمولا از یک دوست دعوت می‌کنند تا در مهمانی کیک را برش دهد، بادکنک را بترکاند یا جعبه را باز کند و رنگ پنهان به همه نشان ‌دهد.

رنگ‌های مورد استفاده در دکور تعیین جنسیت

برای سورپرایز جشن تعیین جنسیت صورتی و آبی در بیشتر ایده‌ها رنگ‌های اصلی هستند و همیشه رنگ صورتی برای دختر و آبی برای پسر در نظر گرفته می‌شود. با این حال، برای بادکنک‌ آرایی این جشن می‌توان از رنگ‌های شاد زیادی استفاده کرد. بادکنک‌های با رنگ‌های خنثی، پاستیلی، طلایی، مشکی، نقره‌ای، سفید و صورتی فضایی شیک بوجود می‌آورند.

به طور کلی برای انتخاب رنگی بادکنک‌‌ آرایی تعیین جنسیت هیچ محدودیتی وجود ندارد اما باید بهترین ترکیب‌های رنگی را انتخاب کنیم. ترکیب‌هایی مانند:

زرد و سفید: ترکیب رنگی عالی برای مهمانی تعیین جنسیت است که شب برگزار می‌شود.

طلایی- مشکی- نقره‌ای: یکی از شیک‌ترین ترکیب رنگی‌های برای یادکنک‌آرایی که این روزها زیاد دیده می‌شود. این بهترین ترکیب برای افزایش جذابیت مهمانی شما خواهد بود.

صورتی- سفید – طلایی: این ترکیب برای یک مهمانی ظریف و پیچیده مناسب است، اگر به دنبال دکوراسیونی شیک برای بادکنک‌ آرایی تعیین جنسیت هستید، ترکیب رنگی صورتی، سفید و طلایی را انتخاب کنید تا حس ملایمی به مراسم اضافه شود.

آبی – طلایی – سفید: این یک ترکیب رنگی عالی به خصوص در مهمانی‌های فضای باز چشم‌انداز فوق‌العاده خوشایندی بوجود می‌آورند.

نارنجی، سبز و صورتی: اگر می‌خواهید مهمانی با یک تم آتشین داشته باشید این ترکیب رنگی گرم فوق‌العاده خواهد بود.

علاوه بر دکور ساده بادکنکی می‌توانید از ترکیب بادکنک‌های برای ساخت عروسک‌های ساده و زیبا استفاده کنید تا جشنتان منحصر به فرد و خواستنی‌تر شود.

بادکنک‌های چراغ‌دار نیز برای مهمانی شب و تم‌هایی با فضای کم نور عالی عمل می‌کنند و در کنار رنگ‌های شاد، نور و روشنایی را به ارمغان می‌آورند.

به طور کلی، انتخاب تم مهمانی و رنگ بادکنک‌ آرایی تعیین جنسیت باید منحصر به فرد باشد و علایق و شخصیت والدین را منعکس کند. ایده‌ها برای بادکنک‌آرایی و رنگ دکور بی‌نهایت است، کلید متمایز شدن هر جشن انتخاب بهترین ایده مطابق با ذوق و سلیقه والدین است.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت بادکنک‌آرایی تعیین جنسیت

این روزها جشن تعیین جنسیت به یک رسم بین زوج‌های جوان تبدیل شده است اما ترتیب دادن یک جشن باشکوه کار ساده‌ای نیست و معمولا هزینه بالایی دارد. عواملی که بر هزینه برگزاری یک جشن تعیین جنسیت تاثیرگذار است دکور، کیک و تعداد مهمان‌ها است. با این حال مهم‌ترین فاکتور موثر بر هزینه، مدل دکوراسیون و حجم بادکنک‌آرایی تعیین جنسیت است.

قیمت استندهای بادکنک‌آرایی جشن تعیین جنسیت بسته به اندازه، پیچیدگی و سبک دکوراسیون بادکنکی متغیر است. نوع بادکنک‌ها نیز بر قیمت بادکنک‌آرایی تاثیر گذار است. بادکنک‌های لاتکسی، چراغ‌دار، فویلی و غیره هر کدام می‌توانند قیمت دکور را تا حدی زیادی کاهش یا افزایش دهند.

اندازه دکور و تعداد بادکنک‌های استفاده شده نیز از اصلی‌ترین فاکتورهای افزایش قیمت بادکنک‌آرایی است.

علاوه بر این، اجرای حرفه‌ای، نوع طرح و تحویل دکور بادکنک‌آرایی شده در محل مورد نظر شما نیز هزینه اضافی خواهد داشت. افزودن هر نوع اکسسوری یا بادکنک اضافی نیز هزینه را افزایش می‌دهد.

در زمان سفارش محصول در نظر داشته باشید که اکثر شرکت‌ها ارسال رایگان ارائه نمی‌دهند و هزینه‌های تزئینات خاص را نیز به فاکتور اضافه می‌کنند.

بادکنک‌آرایی تعیین جنسیت در تهران و حومه

اگر تصمیم دارید از مد روز پیروی کنید و یک جشن تعیین جنسیت برگزار کنید، باید به فکر تزئین دکور و بادکنک‌آرایی نیز باشید. بادکنک‌ آرایی تعیین جنیست مهم‌ترین و اصلی‌ترین تزئین این جشن است. شاید بتوان گفت این جشن بدون بادکنک بی‌روح و خسته کننده‌ می‌شود. بادکنک‌ها در کنار تم‌های از آبنبات، تی‌شرت‌های رنگی، باکس‌های بزرگ و غیره جشن تعیین جنسیت را سرگرم‌کننده و شاد‌تر می‌کنند.

مهمانی‌هایی مانند تعیین جنسیت علاوه بر سرگرم‌ کننده بودن، بهانه ای برای معاشرت با دوستان و خانواده است. پس برای برگزاری این مهمانی تردید نکنید، حتی یک جشن خودمانی و کوچک نیز می‌تواند خاطره خوبی برای همیشه در ذهنتان بسازد.

ما در بلو بالونز آماده‌ایم خدمات مربوط به بادکنک‌ آرایی تعیین جنسیت را در اسرع وقت و با کادری مجرب انجام دهیم و فضایی عالی برای جشن شما بسازیم.