انواع مدل‌های گل آرایی ماشین عروس

عروسی، یک شب به یاد ماندنی در زندگی هر فردی است. در روز عروسی یک عالمه کار و استرس وجود دارد که عروس و داماد درگیر آن هستند که یکی از این کارها گل آرایی ماشین عروس است. ماشینی که داماد با آن به دنبال عروس می رود تا انشالله زندگیشان را با کلی امید و آرزو شروع کنند. مدل گل آرایی ماشین بسته به سلیقه شما و گل های انتخابی شما انجام می شود. برخی مدل های ساده را می پسندند برخی دیگر مدل های شلوغ را. بدانید که فقط قرار است یکبار سوار ماشین عروس شوید و ستاره مجلس باشید. همچنین حواستان به موضوع فیلمبرداری و تماشا کردن فیلم عروسی تان تا آخر عمر باشد پس سعی کنید مدل دلخواهتان را انتخاب کنید.

قیمت گل آرایی ماشین عروس

گل‌آرایی ماشین عروس تقریبا در تمام دنیا مرسوم است و یکی از بخش‌های زیبای عروسی است. رز، مریم، ارکیده، ادریس، لیلیوم، پیونی رایج‌ترین گل‌ها برای گل‌آرایی ماشین عروس هستند. اگر تا چند روز دیگر مراسم عروسی دارید از همین الان به فکر گل زدن ماشین خود باشید. ابتدا طرح‌های مختلف را ببینید و از میان آن‌ها طرحی که بیشتر با سلیقه‌تان جور است را انتخاب کنید. نیازی نیست بیش از حد گل‌‌آرایی کنید، فقط کافیست یک یا دو قسمت خاص ماشین مانند کاپوت جلو، صندوق عقب، روی گلگیر و دستگیره‌ها را گل بزنید. اگر گل‌‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید گل فروشی‌های متخصص در گل‌آرایی بهترین‌ طرح و ایده‌ را به شما پیشنهاد می‌دهند.

قیمت گل‌آرایی ماشین عروس بسته به نوع گل‌ها، برگ و ساقه‌ها، کیفیت‌ گل‌ها، تعداد گل‌‌‌ها، میزان نوآوری، اکسسوری‌های مختلف و دستمزد گل فروشی متفاوت است. برخی افراد تمایل دارند گل‌های زیادی همراه با بادکنک کار شود یا از تور و ربان نیز استفاده شود، اما برخی دیگر مدل‌های ساده‌تر را بیشتر می پسندند. مدل‌های شیک و ساده را می‌توان با قیمت‌های حدود 1 تا 3 میلیون تومان داشت اما برای مدل‌های پر کارتر تا حدود 6 میلیون تومان و بیشتر باید هزینه کرد.

ماشین عروس ساده و کم هزینه

برای گل‌آرایی ماشین نیازی به هزینه بیش از حد و استفاده زیاد از گل‌ نیست، طرح‌‌های ساده‌تر همیشه جذابیت‌ بیشتری دارند. انتخاب مناسب گل‌ها با رنگ‌های شاد و متناسب با یکدیگر، توجه به نوع و رنگ ماشین مهم‌تر از میزان گل‌های بکار رفته در گل‌آرایی است.

گل‌های میخک، داوودی، زنبق با قیمت‌ کمتر برای گل‌آرایی ماشین عروس کم هزینه ایده‌آل هستند. گل‌هایی مانند رز، لیلیوم و کوکب رنگ‌بند‌ی‌های متنوعی دارند و دست شما برای انتخاب رنگ باز می‌گذارند. گل صد تومنی یا پیونی، رز و ارکیده گل‌هایی خاص و گران قیمت‌ هستند و کمتر کسی به سراغ این گل‌ها می‌رود. اما اگر به این گل‌ها علاقه دارید به تعداد کم در گل‌آرایی ماشین عروس استفاده کنید تا هزینه بیش از حد بالا نرود. علاوه بر گل، از انواع برگ‌ها (برگ انجیری یا گیاه بابا آدم) و ساقه‌های چوبی نیز در گل‌آرایی استفاده می‌شود تا گل‌ها بهتر به چشم بیایند.

نکاتی که باید قبل از گل آرایی ماشین عروس بدانید!

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید قبل از گل‌آرایی ماشین عروس رعایت کنید تمیزی بیرون و داخل ماشین است. مطمئنا یک ماشین با ظاهر پر از گرد و خاک اصلا جذابیتی نخواهد داشت. بنابراین، ماشین را حتما کارواش ببرید و تمیز کنید.

هماهنگی نوع گل‌های بکار رفته و رنگ آن‌ها نکته مهمی است که باید قبل از طراحی گل‌آرایی ماشین عروس به آن دقت کنید. در چینش گل‌ها روی ماشین باید به رنگ‌بندی گل‌ها توجه کرد و از طرح‌های شلوغ و پراکنده خودداری کرد.

علاوه بر این، رنگ و نوع گل‌ها باید با رنگ و نوع ماشین نیز تطابق داشته باشند تا نتیجه کار زیبا و خاص شود. برای هر نوع ماشینی گل‌آرایی خاصی در نظر می‌گیرند.

برای هر کدام از ماشین‌های کلاسیک، اسپرت یا شاسی بلند نوع گل‌های انتخابی و مدل چینش گل‌ها تا حدی متفاوت است.

گل‌هایی با رنگ‌های زنده‌تر و تندتر مانند قرمز یا آبی برای ماشین‌های سفید یا روشن مناسب‌تر هستند و برای ماشین‌های تیره گل‌هایی با رنگ صورتی روشن یا سفید هارمونی خاصی ایجاد می‌کنند.

اگر از ربان یا بادکنک استفاده می‌کنید باید رنگ و اندازه ربان‌ها نیز با گل‌ها متناسب باشند. معمولا ربان‌های پهن برای گل‌آرایی مناسب هستند.

ترکیب برخی از گل‌ها با یکدیگر جذابیت را دو چندان می‌کند. به عنوان مثال رز و ارکیده یا رز، میخک و ژیسوفیلیا ترکیبات جذابی ایجاد می‌کنند.

گل‌آرایی ماشین باید به گونه‌ایی باشد که در شرایط مختلف با باد یا گرما و حرکت سریع ماشین گل‌ها از ماشین کنده نشوند.

یک نکته ظریف دیگر این است که سعی کنید گل‌ها را برای شرایط آب و هوایی همان فصل انتخاب کنید.

مثلا برای فصل گرم تابستان از گل‌های مقاوم به گرما مانند رز، آنتوریوم، میخک و داوودی استفاده کنید تا در گرما پلاسید و پژمرده نشوند. در فصول سرد نیز از زنبق، نرگس، کاملیا، پوینستیا مقاوم به سرما برای گل‌آرایی استفاده کنید.

گل‌آرایی باید به گونه‌ای باشد که دید راننده را مختل نکند تا مشکلی در هنگام رانندگی پیش نیاید. در ماشین‌های کوچک می‌توان گل‌ها را به صورت مورب در یگ گوشه چید تا جلوی دید را نگیرد.

افراد خبره گل‌آرایی ماشین عروس به تمام این نکات ریز دقت می‌کنند و بهترین مشاور شما در انتخاب طرح گل‌آرایی ماشین هستند.

چه مدل خودروهایی برای ماشین عروس مناسب ترند؟

تقریبا از تمام مدل‌ ماشین‌ها می‌تواند برای گل‌آرایی استفاده کرد. انتخاب نوع ماشین بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد. با این حال نوع و رنگ ماشین تاثیر زیادی بر طرح گل‌آرایی، رنگ گل‌ها و نوع گل‌ها دارد. ماشین‌های کلاسیک یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب ماشین عروس هستند. گل‌آرایی ماشین‌های کلاسیک به سبکی خاصی آن‌ها بسیار شیک و لاکچری می‌کند. ماشین‌های شاسی بلند که طرفداران زیادی دارند نیز با گل‌های درشت‌تر مانند آفتابگردان و ارکیده زیباتر می‌شوند.

علاوه بر نوع ماشین رنگ آن نیز مهم است. اگر از ماشین خودتان استفاده می‌کنید باید رنگ گل‌ها را متناسب با رنگ ماشین انتخاب کنید و اما برای ماشین‌های اجاره‌ایی قدرت انتخاب بیشتری خواهید داشت زیرا هر رنگ و مدل ماشیتی به راحتی در دسترس است. در نهایت انتخاب نوع و رنگ ماشین کاملا سلیقه‌ای است و نمی‌توان گفت کدام گزینه بهترین است.

تنوع در گل‌آرایی ماشین عروس به قدری زیاد است که هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. انواع مدل‌های گل‌آرایی مانند آبشاری، مورب، تک تک، قلب و روی درب و گلگیر ماشین با طرح‌های شلوغ و ساده قابل انتخاب هستند. فقط کافیست مدل گل‌آرایی را انتخاب کنید و بقیه کارها را به افراد متخصص بسپارید.

از چه نوع ترکیب رنگی برای گل آرایی ماشین عروس استفاده کنیم؟

بهترین ترکیب رنگی گل‌ها بسته به رنگ ماشین و سلیقه کاملا متفاوت است. در نظر داشته باشید همیشه نیازی نیست از یک رنگ استفاده کنید، بلکه ترکیب‌های رنگی ایده‌آل‌تر هستند. ترکیب رنگ‌های ضد یا مشابه همراه با برگ‌های سبز رنگ عالی می‌شوند.

با رعایت چند قانون ساده می‌توان رنگ‌بندی جذاب و هارمونی برای گل‌آرایی ماشین عروس داشت.
برای ماشین‌های سفید، رنگ‌های جیغ نمایی بهتری دارند. رزهای قرمز، میخک یا سوسن صورتی یا گل‌هایی به رنگ آبی روی ماشین سفید به خوبی ظاهر می‌شوند. برگ‌ها یا ساقه‌های سبز رنگ نیز در ماشین‌های سفید جلوه خاصی ایجاد می‌کنند. به طور کلی، برای ماشین‌های سفید ترکیب‌ رنگ‌های مختلفی قابل انتخاب است و از این نظر تنوع زیادی دارد.

روی ماشین‌های نقره‌ای گل‌هایی به رنگ زرشکی و قرمز کار می‌شود. حتی می‌توان از ترکیب قرمز و سفید نیز برای این ماشین‌ها استفاده کرد.

گل‌های سفید در کنار گل‌هایی به رنگ صورتی، بنفش ملایم، آبی و برگ‌های ریز و درشت برای ماشین‌هایی رنگ‌ تیره پیشنهاد می‌شود. برای اینکه گل‌‌آرایی روی ماشین تیره نمای بهتری داشته باشد باید حتما گل‌های سفید درشت‌تر در گل‌آرایی ماشین عروس بکار ببرید.

گل‌های زرد، صورتی و سفید بر روی ماشین‌های مشکی بسیار زیبا نمایان می‌شوند. برای ماشین‌های شاسی بلند تیره گل‌های درشت پوشانندگی بهتری دارند و به راحتی قسمت بیشتری از محل مورد نظر روی ماشین را پر می‌کنند.

رنگ خاصی از هر گل بیشترین استفاده را در گل‌آرایی ماشین عروس دارد. برای رنگ سفید گل‌های ارکیده، یاسمن و روناسیان پر استفاده‌ترین گل‌ها هستند. برای رنگ زرد معمولا از آفتابگردان، زنبق، لاله، فریزیا یا نرگس استفاده می‌شود. لاله، سوسن، رز و میخک صورتی نیز بسیار پرکاربرد و پرطرفدار هستند. گل‌های قرمز کوکب، رز و بنت قنسول نیز در گل‌آرایی ماشین عروس ایده‌آل هستند.