انواع گل آرایی مراسم بله برون و نامزدی

بله برون و نامزدی از مراسماتی هستند که در آداب و رسوم ایران جایگاه خاص و ویژه ای دارند. از آن جایی که هر شخصی فقط یکبار در زندگی اش قرار است ستاره مجلس باشد، پس پیشنهاد می کنیم در حد توان خود سنگ تمام بگذارید. این مراسم به عهده خانواده عروس بوده و مواردی همچون پذیرایی از مهمانان، لباس و آرایش عروس، و همچنین گل آرایی بله برون و نامزدی را شامل می شود. در ادامه زیباترین و جدیدترین گل آرایی های بله برون و گل آرایی های نامزدی قابل مشاهده هستند با انتخاب هر کدام تنها کافی است با شماره 09357501523 تماس بگیرید و کد مربوط به گل را اعلام کنید. مجموعه بلو بالونز با بیش از 100 نمونه کار با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در کنارتان شماست.

قیمت گل آرایی بله برون و نامزدی

یکی از موضوعات مطرح در مراسمات، قیمت گل آرایی بله برون و نامزدی است که بر عهده خانواده عروس است. بسته به طرحی که انتخاب می شود هزینه آن متفاوت است. میزان هزینه به تراکم گل ها، تعداد میزها، حریرآرایی، ریسه آرایی و با توجه به انتخاب نوع بکگراند تعیین می گردد. اما اصلا نگران هزینه نباشید مجموعه بلو بالونز با هر بودجه ای قادر به ارائه استندهای گل آرایی برای مجالس شما است.

قیمت های ما از 1 میلیون تومان و 800 شروع شده و با توجه به درخواست های شما به مبالغ بالاتر می رسد. مجموعه بلو بالونز تنها شرکتی است که از مشتریان خود هزینه ایاب و ذهاب دریافت نمی کند و این هزینه در مناطق تهران کاملا رایگان است.

گل‌آرایی فضایی منحصر به‌فرد برای مراسم ایجاد می‌کند و به شاد شدن عکس و فیلم‌ها نیز کمک می‌کند. انواع گل‌های رز، لیلیوم، میخک، ارکیده، آفتابگرادان و غیره برای فضاسازی بله‌برون بکار می‌روند که انتخاب هر کدام از آن‌ها معمولا با توجه به فصول سال متفاوت است. همچنین، رنگ گل‌های استفاده شده و نوع گل‌ها باید با هم همخوانی‌ داشته باشند و از چندین ترکیب گل و رنگ ناهمخوان و شلوغ پرهیز شود.

در گل‌آرایی نامزدی با توجه به اینکه از چه تعداد گل و چه نوع گلی استفاده می‌شود، قیمت‌ها متفاوت خواهد بود. برخی از گل‌ها قیمت بالاتری دارند و اگر به میزان زیادی در گل‌آرایی مراسم استفاده شوند، هزینه را افزایش می‌دهند. ترکیب گل‌های ارزان‌تر و گران قیمت متعادلی در گل‌آرایی ایجاد می‌کند.

گل آرایی ساده بله برون در خانه

معمولا مراسم بله برون را در خانه برگزار می کنند، تعدادی از بزرگان فامیل از طرفین در خانه عروس جمع می شوند و رسمی شدن رابطه دختر و پسر را اعلام می کنند. برخی هم ممکن است تمایل داشته باشند این مراسم را در تالار یا سالن برگزار کنند.

برخی تمایل به گل آرایی های ساده بله برون در خانه دارند. ترکیب رنگ گل ها به رنگ لباس عروس بستگی دارد و بهتر است در یک طیف رنگی باشند اگر لباس عروس تناژ صورتی دارد پیشنهاد ما به شما استفاده از گل هایی با تناژ صورتی و سفید است و اگر تناژ نباتی دارد پیشنهاد ما به شما استفاده از گل های کرم، شیری و سفید است. لازم نیست حتما طرح های شلوغی سفارش دهید می توانید با انتخاب طرح های ساده، خانه تان را زیبا کنید و یک شب فراموش نشدنی را رقم بزنید.

ایده‌ها و سبک‌ها برای گل‌آرایی بله برون بسیار متنوع است. با جستجو و دیدن عکس‌های مختلف، سبک مورد نظر خود را پیدا کنید و در نهایت، گل‌آرایی مراسم را با مطابق با دکوراسیون کلی منزل، گل‌های فصلی و رنگ لباس عروس انتخاب کنید. انواع سبک‌های شلوغ با گل‌های بیشتر یا سبک‌های ساده‌تر و خلوت‌تر مناسب هر سلیقه‌ایی به راحتی قابل اجرا هستند. بکار بردن ترکیبی از استندهای مختلف، حلقه‌ها و سبدهای پر از گل جذابیت مراسم را بیشتر می‌کند.

ویدئو

گل آرایی بله برون و نامزدی ویژه و زیبا
طراحی گل نامزدی
گل آرایی ساده بله برون
شمع آرایی در بله برون

گل آرایی میز نامزدی در خانه

در قدیم مجلسی برای بله برون و مجلسی برای نامزدی برگزار می کردند اما امروزه این 2 مجلس را با هم می گیرند و در مراسم بله برون انگشتری به عنوان نشان به دختر خانم هدیه داده می شود. میزی که جلوی عروس و داماد قرار می گیرد نیز گل آرایی می شود. گل آرایی این میز با  بک گراند پشت  عروس و داماد ست است. البته ناگفته نماند که از طرف خانواده داماد نیز، سبد گلی به عروس خانم هدیه داده می شود.

میز نامزدی قسمت مهمی از دکوراسیون مراسم بله‌برون است و به دلیل اینکه در مرکز عکس‌های مهمانی قرار دارد، گل‌آرایی آن نیز اهمیت زیادی دارد. روی این میز معمولا کیک، باکس‌های کادو و سبد گل قرار می‌گیرد. می‌توان از یک میز اصلی بزرگ‌تر برای قرار دادن کیک و دو تا سه میز کوچک‌تر برای قرار دادن باکس‌ها، کادوها و شیرینی استفاده کرد. نحوه چینش گل‌ها با سلیقه عروس خانم انتخاب می‌شود.

در کنار گل‌های رنگی اگر از شاخه‌ها و برگ‌های بزرگ و کوچک نیز استفاده شود فضا پرطروت‌تر و رنگین‌تر می‌شود. به دلیل اینکه بر روی میز وسایل زیادی چیده می‌شود بهتر است میز بیش از حد گل‌آرایی نشود و به یک دسته یا استند گل زیبا اکتفا کرد.

گل آرایی بله برون با گل طبیعی

گل‌های طبیعی اولین انتخاب افراد برای دکوراسیون مراسم است. این گل‌های زنده نماد شادابی و زندگی هستند و محیط بله‌برون را شادتر نشان می‌دهند. اما به هر حال باید از گل‌های تازه با مقاومت بالا استفاده شود تا در طول روز پژمرده و خراب نشوند.

قیمت گل‌‌ آرایی بله‌ برون با گل‌های طبیعی کمی بیشتر است، زیرا گل‌ها فقط یکبار قابل استفاده هستند. انواع گل‌های لیسیانتوس، ژیپسوفیلا، ارکیده، شیپوری و رز به عنوان گل طبیعی برای گل‌آرایی مراسم بله برون استفاده می‌شوند. برای کار با گل‌های طبیعی باید چند ساعت قبل از مراسم اقدام به گل‌آرایی کرد زیرا در طول روز گل‌ها پژمرده و بی‌آب می‌شوند.

گل آرایی بله برون با گل مصنوعی

گزینه دیگر برای تزئین دکوراسیون مراسم بله برون، استند گل‌های مصنوعی است. گل‌های بسیار باکیفیت مصنوعی نمای جذاب و فوق‌العاده‌ایی دارند و برخی از آن‌ها بسیار شبیه به گل‌های طبیعی هستند. معمولا استندهای گل مصنوعی به صورت آماده در دسترس هستند که برای گل‌آرایی نامزدی بسیار پرکاربرد هستند.

استندهای گل‌آرایی شده با گل‌های مصنوعی توسط گل‌‌فروشی‌های مختلف اجاره داده می‌شوند و به راحتی قابل استفاده هستند. کافیست برای رزرو استندهای گل مصنوعی یک تا دو هفته قبل از مراسم به صورت حضوری یا اینترنتی نوع استندها را رزور کنید. در صورت استفاده از گل‌های مصنوعی دیگر نگران پژمرده شدن گل‌ها نخواهید بود و خیلی زودتر از شروع مراسم می‌توانید تزئینات را انجام دهید.

گل آرایی جایگاه عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد مرکز مراسم و دید مهمان‌ها است. این محل با تم‌های مختلف و گل‌های زیبا طراحی و اجرا می‌شود. تمام وسایل دکوراسیون و گل‌آرایی بله برون برای جایگاه عروس و داماد به صورت آماده قابل سفارش هستند. دیگر نیازی نیست زمان زیادی را خودتان صرف تزئين، گل‌آرایی و یا انتخاب گل‌ها کنید، بلکه بهتر است این کار را به شرکت‌‌های تشریفاتی و گل‌فروشی‌های حرفه‌ای بسپارید.

با اجاره تمام وسایل دکوربندی و گل‌آرایی جایگاه عروس و داماد قطعا هزینه‌ مراسم نیز کمتر می‌شود. استندهای حلقه، چهار گوش و مشبک برای پوشاندن قسمت پشت، جانبی و جلوی عروس و داماد کاربرد دارند. تمام استندها به زیبایی با گل‌های مصنوعی یا طبیعی گل‌آرایی می‌شوند و به عنوان اکسسوری تزئینی در صحنه قرار می‌گیرند.

گل‌های جایگاه عروس و داماد باید با گل‌های میز بله برون همخوانی داشته باشد و بهتر است از یک نوع و یک رنگ باشند. انواع ترکیب رنگی برای گل‌آرایی مراسم بله برون پیشنهاد می‌شود. اگر کمی جسورتر هستید رنگ‌های سفید و صورتی کلیشه‌ایی را کنار بگذارید و به سمت ترکیب رنگی‌های جذاب‌تر بروید. به عنوان مثال ترکیب‌ رنگی قرمز، رنگ‌های متضاد، ترکیب سرخابی-بنفش، طلایی- سفید، رنگ‌های نود و پاستیلی بهترین و قشنگ‌ترین گل آرایی نامزدی را به شما تقدیم می‌کنند.

بادکنک آرایی بله برون و نامزدی

گل آرایی برای مراسمات نامزدی و بله برون بیشتر مرسوم است. اما خیلی ها ممکن است دوست داشته باشند بادکنک آرایی انجام دهند. که دور از ذهن نیست و می تواند جلوه زیبا، ساده و شیکی به مراسم شما بدهد. می توان به جای گل های روی حلقه، بادکنک کار کرد. اما در نظر داشته باشید که از رنگ های روشن و شاد و در عین حال زیبا استفاده کنید. بادکنک آرایی بله برون یا گل آرایی بله برون هر دو انتخابی هستند که کاملا به سلیقه هر شخص بستگی دارد. و از نظر قیمت ممکن است بنا بر مدل انتخابی، بادکنک آرایی بله برون قیمت کمتری داشته باشد.

مقالات

خانهدسته بندی هاعلاقه مندی هاحساب
مشاوره و ثبت سفارش 09912148229