سالگرد ازدواج چه روزی است؟

بعضی مناسبت‌های خاص را احساس می‌کنیم باید در کنار عزیزانمان جشن بگیریم، سالگرد ازدواج نیز از جمله این مناسبت‌ها است. فرقی نمی‌کند یک سال از ازدواجتان گذشته است یا 20 سال، با یک مهمانی باشکوه یا خودمانی می‌توانیم عشق و تعهد پایدار خود را جشن بگیریم و این شادی را با دیگران نیز تقسیم کنیم. اما برای این جشن فقط یک هدیه یا شام کافی نیست و باید فکر این باشیم که این روز را به یاد ماندنی‌تر و منحصر به فردتر کنیم. تزئینات و بادکنک‌آرایی سالگرد ازدواج همیشه یک ایده عالی و هیجان‌انگیز است که همسر شما را سورپرایز می‌کند و جشن سالگرد ازدواجتان را عاشقانه‌تر می‌کند.

اگر قصد دارید برای این روز مهم یک دکور بادکنک‌آرایی مناسب انتخاب کنید این مطلب را دنبال کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

رنگ‌های مورد استفاده در بادکنک آرایی سالگرد ازدواج

بادکنک‌آرایی انتخابی مناسب برای افزایش شادی و عشق به جشن سالگرد ازدواج است؛ بادکنک‌ها حسی از عشق و شادمانی را به این مناسبت اضافه می‌کنند. طراحی مناسب دکور با بادکنک‌ها و سایر اکسسوری‌های تزئینی برای این جشن بسیار مهم است. دکور باید در عین سادگی، شکوه و زیبایی خاصی داشته باشد و مهمان‌ها را مجذوب خود کند. نیازی به شلوغ کردن بادکنک‌ها نیست، با ترکیبی عالی از رنگ‌ها، سبک‌ها و مضامین منحصر به فرد خود می‌توانید داستان عشق خود را بازگو کنید.

بادکنک‌ها به معنای واقعی کلمه امکاناتی بی پایان برای تزئینات مهمانی‌ها هستند، دیوارها و سقف‌های پر از بادکنک، طاق و استند‌های تزئین شده با بادکنک و دسته‌های بادکنکی ایده‌هایی جذاب برای برپایی یک جشن سالگرد ازدواج مجلل هستند. بادکنک‌ها در رنگ‌ها و اشکال مختلفی در بازار موجود هستند و بدین ترتیب، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را می‌توان برای بادکنک‌آرایی سالگرد ازدواج انتخاب کرد.

رنگ بندی خاص‌ و چیدمان شخصی سازی‌شده‌ای از بادکنک‌های فویلی و لاتکس جلوه خاصی به جشن شما می‌بخشد. بادکنک‌های هلیومی شناور در فضا که با روبان‌ یا نخ طلایی آویزان هستند یک لمس لطیف و شاعرانه به فضای جشن عاشقانه شما می‌دهند. همان‌طور که ایده‌های بی‌نهایتی برای آرایش بادکنک‌ها وجود دارد، رنگ‌بندی بی‌پایانی نیز برای دکوراسیون پر از بادکنک وجود دارد.

انتخاب رنگ مناسب برای این جشن راز موفقیت یک دکوراسیون جذاب و شگفت انگیز است. برای رنگ بندی‌ نیز می‌توانید ترکیب‌های از پیش تعریف‌شده رنگ‌ها را انتخاب کنید یا آن‌ها را با رنگ‌های دلخواه خود مخلوط کنید تم جدیدی بسازید.

اگر چندین رنگ‌ را انتخاب می‌کنید، باید از هماهنگی آن‌ها با هم مطمئن شوید، ترکیب‌های رنگی زیادی را در اینترنت پیدا خواهید که به شما ایده می‌دهند.

رنگ سفید بادکنک‌ها به معنای پاکی و صداقت، برای سالگرد ازدواج عالی است و در اکثر بادکنک‌آرایی‌ها دیده می‌شود. اما اگر می‌خواهید خارج از این چارچوب ایده بدهید ما به شما رنگ بندی‌های جسورانه‌تر را توصیه می‌کنیم.

ترکیب سفید- طلایی، خاکستری – سفید، صورتی- سبز یا حتی قرمز – زرد کم رنگ نتیجه خوبی در دکوراسیون بادکنک آرایی سالگرد ازدواج دارند. یک ایده این است که یک رنگ را به عنوان رنگ اصلی بادکنک‌ها انتخاب کنید و این رنگ اصلی را با رنگ‌های ملایم‌تر ترکیب کنید. این کار رنگ اول را خنثی می‌کند تا نتیجه نه تنها رنگارنگ بلکه زیباتر شود.

دکورهای تک رنگ نیز طرفداران زیادی دارد. تمرکز روی یک رنگ به شما این امکان را می‌دهد که بدون زحمت زیادی، نتیجه نهایی هماهنگی داشته باشید. علاوه بر این، انتخاب رنگ لبا‌س و تم مهمانی شما نیز اغلب آسان‌تر می‌شود.

همچنین تم رنگی سایه روشن نیز عالی است. در این دکورها رنگ بندی بر اساس شیب رنگ از کمرنگ به پررنگ یا از رنگ‌های سرد به رنگ‌های گرم انتخاب می‌شود. مثلا در کنار هم قرار گرفتن رنگ‌های پاستلی زرد کم رنگ، صورتی روشن، یاسی، بنفش و آبی بنظر جذاب و ایده‌آل است.

به طور کلی، هدف اجرای بادکنک‌آرایی سالگرد ازدواج به سبک و رنگی است که شما می‌پسندید و شما را خوشحال می‌کند. پس در مورد رنگ وسواس به خرج ندهید و آنچه را که دوست دارید اجرا کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت بادکنک آرایی سالگرد ازدواج

اگر برای سالگرد ازدواج خود آماده می‌شوید و قصد دارید همسر و مهمان‌های خود را با یک جشن عالی سورپرایز کنید، تزئینات بادکنک‌آرایی سالگرد ازدواج را فراموش نکنید. مهمانی خود را با یک طرح زیبای بادکنک‌آرایی پر جنب و جوش، ظریف و چشم‌نوازتر خواهید کرد. اما تمام این تزئینات و دکوراسیون‌های شلوغ بادکنکی چقدر هزینه دارند؟

مسلما قیمت دکوراسیون بادکنک‌آرایی تحت تاثیر فاکتورهای زیادی افزایش و کاهش خواهند داشت. تعداد بادکنک‌ها اولین و مهم‌ترین فاکتور موثر بر قیمت است. تعداد بادکنک‌های مورد استفاده برای تزیین بسته به اندازه محل پذیرایی، نوع بادکنک‌های انتخابی و همچنین طرح دکوراسیون و تم مهمانی تعیین می‌شود. هر چه تعداد بادکنک‌ها و متراژ دکور بیشتر باشد، هزینه اجرا نیز افزایش می‌یابد.

علاوه بر این، کیفیت بادکنک‌های انتخابی، برند بادکنک‌ها و نوع بادکنک‌ها (فویلی یا لاتکس) نیز هزینه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بادکنک‌های شخصی سازی شده که بر روی آن‌ها عبارت‌های خاصی نوشته شده است، بادکنک‌های ریسه‌ای و کانفتی و بسیاری از گزینه‌های خلاقانه دیگر که محبوبیت زیادی دارند نیز در هزینه‌ها در نظر گرفته می‌شوند.

زمان انتخاب بهترین گروه برای بادکنک‌آرایی سالگرد ازدواج، دستمزد، حمل رایگان، هزینه اکسسوری‌ها و سایر هزینه‌های جانبی را نیز در نظر بگیرد. به هر حال، شرکت‌های مختلف کار را با کیفیت‌های متنوعی ارائه می‌دهند و هر چه کیفیت کار و ایده پردازی بهتری داشته باشند مسلما هزینه بیشتری نیز دریافت می‌کنند.

بادکنک آرایی سالگرد ازدواج در تهران و حومه

دکور بادکنک‌آرایی فضایی رمانتیک برای جشن سالگرد ازدواج‌تان ایجاد می‌کند. با تزیینات بادکنکی به سبک‌های مختلف هاله‌ای از عشق در فضا جریان خواهد داشت. اگر می‌خواهید در جشن سالگرد ازدواجتان بادکنک‌ها جادو کنند و همه را محسور کنند، دکوراسیون بادکنک‌آرایی سالگرد ازدواج خود را به افراد متخصص بسپارید و از نتیجه لذت ببرید.

ما در بلوبالونز اهمیت این روز مهم را درک می‌کنیم و به شما برای خلق خاطراتی که مادامالعمر باقی می‌ماند، کمک می‌کنیم. سالگرد ازدواج خود را با خدمات بادکنک‌آرایی بلوبالونز عاشقانه و شاد جشن بگیرید. در اینجا ما بادکنک‌ها در اشکال ورنگ‌های مختلف، بادکنک‌های قلب، بادکنک‌های شخصی‌سازی شده، بادکنک‌هایی با ریسه‌های LED و غیره را در دکورهای بادکنکی به دلخواه شما ترکیب می‌کنیم و اثری زیبا به شما هدیه می‌دهیم.