کرایه میز و صندلی تولد

از یک مهمانی کوچک گرفته تا یک جشن تولد بزرگ و مجلل باید برای تهیه میز و صندلی مهمان‌ها برنامه‌ریزی کنیم. برای جایگاه اصلی تولد به چند به میز نیاز داریم، همچنین میزهایی برای پذیرایی و صندلی به تعداد همه مهمان‌ها از الزامات جشن تولد هستند. در جشن‌های مفصل‌تر و بزرگتر در باغ و خانه به میزهای بزرگتر و بیشتری برای تزئین و پذیرایی نیاز داریم. معمولا در خانه‌ میز و صندلی به تعداد زیاد و برای همه مهمان‌ها وجود ندارد. در این شرایط مسلما اجاره میز و صندلی به تعداد کافی بهترین و آسان‌تری راه‌حل است. خوشبختانه، شرکت‌های خدماتی زیادی در سطح شهرها میز و صندلی برای تولد با قیمتی مقرون به صرفه اجاره می‌دهند. این خدمات به شما کمک می‌کند تا تولد عزیزانتان را همانطور که در ذهن خود تصور می‌کردید بدون نگرانی و کم و کسری برگزار کنید. زمانی که برای اجاره این وسایل، شرکت‌ها را بررسی می‌کنید احتمالا با مدل‌های زیادی از میزها و صندلی‌ها روبرو می شوید. کدام مدل میز و صندلی برای جشن خاص شما مناسب‌تر است؟ آیا می‌توانید از میز و صندلی‌های پلاستیکی استفاده کنید؟ در این مطلب همراه ما باشید تا پاسخ این سوال‌هایتان را دریافت کنید

اجاره میز و صندلی بله برون

میز و صندلی در جشن بزرگی همچون بله برون از وسایل مهم و ضروری به حساب می‌آید. در جشنی که تمام بزرگان فامیل حضور دارند و معمولا تعداد مهمان‌ها در خانه زیاد است ممکن است صندلی‌ به تعداد کافی نداشته باشید. قبل از روز جشن باید برای جایگاه مهمان‌ها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشید تا مهمان‌ها در این روز مهم سردگم و بدون صندلی نباشند. در ضمن ممکن است ست بودن میز و صندلی با دکوراسیون هم برای شما اهمیت داشته باشد. در این صورت باید به فکر اجاره میز صندلی برای جشن بله برون خود باشید. میز و صندلی‌های ست برای بله برون، جشن شما را شیک‌تر نشان می‌دهند و به دکوراسیون شما هماهنگی بیشتری می‌بخشند. معمولا میز و صندلی‌ها در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند، بنابراین قبل از انتخاب میز و صندلی، رنگ تم دکور و گل‌آرایی را خود انتخاب کنید و میز و صندلی سازگار با محیط جشن را سفارش دهید.

اجاره میز و صندلی کودک

در جشن‌هایی که مخصوص کودکان برگزار می‌شود نیاز به میز و صندلی‌های کوچک و مخصوص کودکان دارید. برای اجاره میز و صندلی کودکان نگران نباشید. مدل‌های زیادی از میزها و صندلی‌های خاص و زیبا مخصوص جشن‌های کودکانه در دسترس هستند. در طراحی میز و صندلی‌های کودکان، رنگ‌های شاد و انواع تم‌های کودکانه در نظر گرفته می‌شوند. شاید انتخاب بهترین دکور کودکانه کمی سخت و پیچیده باشد اما متخصصان خدماتی با انواع تم‌های مرسوم در مهمانی کودکان آشنا هستند و به شما در اجاره میز و صندلی شیک کودکانه با یک تم سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیز کمک می‌کنند. تقریبا تمام مدل‌هایی میز و صندلی که در نظر دارید با تمام وسایل اضافه از رومیز‌ی‌های رنگارنگ گرفته تا میز و صندلی‌هایی با پس‌زمینه‌ عکس‌های کارتونی به راحتی در دسترس هستند. مهمترین نکته در زمان انتخاب بهترین وسایل در نظر داشتن سن تقریبی تمام بچه‌های دعوت شده به جشن است. باید میزها و صندلی‌ها به گونه‌ایی باشند که تمام مهمان‌ها احساس راحتی کنند و برای کودکان فضایی امن و مطمئن ایجاد کنند. یکی دیگر از موارد ایمنی که باید در نظر گرفته شود، جنس میز و صندلی‌ها است. میز و صندلی‌های پلاستیکی مستحکم معمولا بهترین گزینه برای کودکان هستند. با این حال، استفاده از میز و صندلی‌های چوبی نیز متداول است. در زمان اجاره ست‌های چوبی برای مهمانی کودکانه باید بررسی کنید که میز و صندلی‌ها بدون لبة تیز و دندانه‌دار باشند تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود. با انتخاب بهترین میز و صندلی مناسب کودکان می‌توانید جشنی باشکوه و به یادماندنی برای همه مهمان‌های خود ترتیب دهید.

اجاره میز و صندلی مجالس

امروزه اجاره میز و صندلی مجالس بسیار متداول است و انواع میز و صندلی‌ها در طرح‌ها و با متریال‌های مختلف به راحتی در دسترس هستند. بسته به تعداد مهمان‌ها، اهمیت جشن و فضای جشن، مدل‌های مختلفی قابل انتخاب هستند. معمولا در مهمانی‌هایی که در باغ و با تعداد بالا برگزار می‌شوند از صندلی‌های سبک‌تر استفاده می‌‌کنند. اما برای جشن‌های کوچک داخل خانه می‌توان از صندلی‌های چوبی و خاص نیز استفاده کرد. صندلی‌های آلیاژی و فلزی سبک وزن یکی از گزینه‌های میز و صندلی برای مهمانی هستند. برخی از مدل‌های این صندلی‌های به شکل تاشو با وزن سبک طراحی شده‌اند و بدلیل حمل و نقل آسان بسیار ایده‌آل هستند. این صندلی‌ها معمولا با قیمت مناسب‌تری اجاره داده می‌شوند. صندلی‌های سبک و تاشو برای جشن‌های مفصل با تعداد بالای مهما‌ن‌ها در باغ عالی هستند. صندلی پلی پروپیلن که نوعی پلاستیک است نیز در بیشتر مهمانی‌ها و جشن‌ها کاربرد دارند. این صندلی‌ها در مدل‌های متنوعی طراحی می‌شوند و زیبایی خاصی به جشن شما می‌دهند. میز و صندلی‌های پلاستیکی نیز در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف گزینه‌ای مناسب برای پذیرایی از مهمان‌ها هستند. این صندلی‌های سبک وزن به راحتی قابل شستشو و جابجایی هستند و به راحتی با هر دکوراسیونی ست می‌شوند؛ به همین دلیل کار شما را برای چیدمان دکوراسیون آسان‌تر می‌کنند. میز و صندلی‌های رزین نیز یک گزینه دیگر برای انتخاب هستند. اغلب میز و صندلی‌های رزین به صورت تاشو با وزنی سبک ارائه می‌شوند که مناسب برگزاری جشن و مهمانی‌ها خواهند بود. میز و صندلی‌های شیک چوبی یک گزینه ایده‌آل و خاص برای برگزاری مهمانی‌ها به بهترین شکل هستند. برای این صندلی‌ها که معمولا کمی سنگین‌تر هستند یک بالشتک پارچه‌ای یا چرم برای راحتی مهمان‌ها طراحی شده است. این صندلی‌های کاملا رسمی با رنگ‌های متنوع و زیبا با قیمت‌های مختلف اجاره داده می‌شوند. صندلی‌های شیواری نیز مرسوم‌ترین مدل‌ها برای اجاره میز و صندلی هستند. صندلی‌ها شیواری که توسط یک کابینت‌ساز ایتالیایی در سال 1807 طراحی شده‌اند با استایل و طراحی ظریف خود فضای مهمانی را زیباتر و خاص‌تر می‌کنند. اکثر شرکت‌های اجاره وسایل مهمانی، این صندلي‌ها را در رنگ‌های مختلف از جمله سفید، مشکی، طلایی، نقره‌ای و چوبی با قیمت‌های متنوع عرضه می کنند. با هر بودجه‌ای که دارید به راحتی انواع میز و صندلی‌ها برای اجاره در دسترس هستند. فرقی نمی‌کند که میز و صندلی را برای یک جشن بزرگ عروسی می‌خواهید یا برای یک جشن تولد خودمانی، بهترین و راحت‌ترین گزینه‌ها همیشه در نزدیکی شما در دسترس هستند.

کرایه میز و صندلی پلاستیکی

میز و صندلی‌های پلاستیکی جایگزین خوبی برای وسایل چوبی و فلزی سنگین هستند. حمل و نقل آسان و تنوع در رنگ‌بندی در این مدل‌ها یک مزیت فوق العاده محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید کیفیت عالی را تجربه کنید و در عین حال اجاره میز و صندلی با قیمت مناسب‌تری تمام شود، احتمالا این وسایل پلاستیکی مناسب‌ترین گزینه هستند. طراحی میزها و صندلی‌های پلاستیکی به قدری متنوع و چشمگیر است که توانسته‌اند در چیدمان جشن‌ها و مهمانی‌ها جای خود را باز کنند. اگر به میزهای بزرگ نیاز دارید، یک میز پلاستیکی گزینه‌ای عالی است زیرا علاوه بر اینکه سبک وزن است، به راحتی می‌تواند وسایل پذیرایی را نگه دارد و قابلیت جابه‌جایی آسانی نیز داشته باشد. میز و صندلی‌های پلاستیکی در طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها، شکل‌ها، کیفیت و رنگ‌ها برای اجاره در دسترس هستند و فضای خوبی در داخل و خارج از خانه برای برگزاری مهمانی فراهم می‌کنند.

قیمت اجاره میز و صندلی

اجاره میزها و صندلی‌های تعداد بالا، مقرون به صرفه‌ترین راه برای برگزاری مهمانی‌های مجلل و باشکوه است. با جستجو در شرکت‌های خدماتی با طیف وسیعی از گزینه‌های اجاره روبرو می‌شوید. به قدری تنوع این وسایل زیاد است که مطمئنا هر مدلی را قیمت ایده‌آل خواهید یافت. معمولا قیمت اجاره میز و صندلی بسته به تعداد، اندازه میزها، کرایه حمل و جنس و کیفیت وسایل متفاوت است. معمولا شرکت‌ها هزینه حمل را به فاکتور اضافه می‌کنند و اگر نیاز به چیدمان هم داشته باشید هزینه افزایش می‌یابد. با این حال ممکن است برخی از شرکت‌های نزدیک شما، حمل رایگان داشته باشند و تا حدی در هزینه‌های شما صرفه جویی شود. علاوه بر این، هزینه اجاره روکش‌هایی از جنس کتان، ساتن یا پلی استر برای میز و صندلی‌ها را نیز در صورت نیاز باید لجاظ کنید. اگر به این وسایل اضافی نیاز دارید هزینه اجاره کمی افزایش می‌یابد. در ضمن باید در نظر داشته باشید که اگر تجهیزات شکسته، آسیب دیده یا گم شوند، ممکن است هزینه تعویض یا تعمیر از شما دریافت شود. قبل از اجاره بهترین مدل‌ها باید از چندین شرکت استعلام قیمت بگیرید، قرار داد را کامل بخوانید و توجه داشته باشید که هزینه دریافتی بابت چه امکاناتی پرداخت می‌شود و با توجه به نیاز و بودجه خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.

اجاره میز و صندلی در تهران

در تمام مهمانی‌ها چه در خانه برگزار شود چه در باغ و فضای باز به میزهایی برای پذیرایی و سرو غذا و صندلی‌هایی برای نشستن مهمان‌ها نیاز خواهید داشت. شرکت‌های اجاره میز و صندلی طیف گسترده‌ای از میزهای پذیرایی و صندلی‌های تاشو و معمولی را برای همه مناسبت‌ها ارائه می‌دهند. اگر میزبان یک مهمانی خاص هستید و به لوازم زیبا و خدمات قابل اعتماد نیاز دارید تا جشن شما به بهترین شکل برگزار شود ما در بلوبالونز آماده ارائه بهترین میز و صندلی‌ها هستیم. پس از اینکه در مورد رنگ و جنس میزها و صندلی‌ها تصمیم خود را گرفتید در بلوبالونز گزینه مناسب را خواهید یافت. برای دریافت مشاوره برای انتخاب بهترین میز و صندلی متخصصان ما آماده ارائه خدمات مشاوره هستند. چه میز و صندلی برای جشن تولد بخواهید و یا برای یک جشن بله برون شیک، ما در بلوبالونز باکیفیت‌ترین و خاص‌ترین مدل‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم. این شرکت تمام خدمات مربوط به جشن‌ها و مهمانی‌ها را در تهران و شهرستان‌های اطراف با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. تیم ما، با سابقه طولانی، خدمات استثنایی با قیمت مقرون به صرفه را به مشتریان خود ارائه می‌کند و به شما در تحویل و راه‌اندازی دکوراسیون و میز و صندلی‌ها کمک می‌کند.

قیمت اجاره میز نامزدی و بله برون

میزهای نامزدی و بله برون از اجزای مهم این جشن هستند زیرا، تمام وسایل و کادوهای جشن باید به زیبایی بر روی آن‌ها قرار گیرند. تزئین و اجاره میز بله برون بر عهده خانواده عروس است و باید هزینه آن را نیز بپردازند. یک نکته مهم قبل از سفارش میز بله برون تصمیم‌گیری در مورد تزئینات و سایز آن‌ها است زیرا بر قیمت اجاره تاثیرگذار هستند. معمولا میزهای بله برون به شکل استوانه‌ای، حصیری و معکبی ساده و در سه سایز متفاوت در بازار موجود هستند، البته مطمئنا مدل‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع‌تر نیز موجود هستند. قرار دادن چند میز با سایزهای متفاوت باعث می‌شود دکوراسیون خاص‌تر جلوه کند و تزئینات یکنواخت نباشد. هر چند تفاوت محسوسی در هزینه‌ها مشاهده نمی‌شود اما قیمت اجاره میزها بسته به تعداد میزها، جنس و سایز آن‌ها تا حدی متفاوت است. با این حال، اغلب میزهای بله برون با هزینه کمتر از یک میلیون تومان برای یک شب اجاره داده می‌شوند. در زمان اجاره و بررسی قیمت‌ها به هزینه تزئینات نیز توجه کنید اجاره میز بله برون همراه با تزئینات در محل، هزینه بیشتری خواهد داشت.

چرا باید برای بله برون میز اجاره کنیم؟

برنامه‌ریزی برای بله برون از انتخاب محل برگزاری جشن و تزیینات گرفته تا انتخاب نوع پذیرایی و حتی انتخاب موسیقی کمی سخت به نظر می‌رسد، مخصوصا اگر مجبور باشید همه وسایل را با هم هماهنگ و ست کنید و تزئینات را نیز خودتان انجام دهید. اما چرا این همه استرس به خودتان تحمیل کنید، با اجاره چند قلم وسیله و سپردن تزئینات به افراد حرفه‌ای کارتان را سبک‌تر کنید و فکر و ذهنتان را برای قسمت‌های مهم‌تر جشن بگذارید. یکی از لوازم مهم در روز جشن میز بله برون است. تمام کادوها و حتی وسایل پذیرایی بر روی میز بله برون قرار می‌گیرد. این میزها در نزدیکی جایگاه عروس و داماد و در مرکز توجه جشن قرار دارند. حداقل دو تا سه میز ست با دکوراسیون نیاز است بنابراین، برای اجاره میز بله برون باید از قبل برنامه‌ریزی کنید. اگر میز مناسب نداشته باشید مطمئنا در روز بله برون فضای جشن با کادوها و کیکی که جایگاه خاصی ندارند آشفته و بی‌نظم می‌شود. در واقع میزهای بله برون به هماهنگی و نظم دادن به جشن کمک زیادی می‌کنند. میزها را می‌توانید با گل‌های طبیعی یا مصنوعی تزئین کنید و یا به صورت ساده نیز استفاده کنید. تزئین میزها تاثیر زیادی بر فضای جشن می‌گذارد و بسیار مهم است. یک تزئین ساده با گل‌های معطر، کادوها و کیک را زیباتر و منحصر به فردتر به نمایش می‌گذارد. با این حال، حتما نیازی به خرید میزهای گران قیمت و غیرضروری ندارید. یکی از گزینه‌های بالقوه، اجاره میز بله برون است. این میزها در ابعاد مختلف و با رنگ‌ها و اشکال متنوع موجود هستند و جشن شما را زیباتر می‌کنند. شرکت‌های خدماتی در تزئينات و هماهنگی وسایل جشن بله برون خبره هستند و میزها و لوازمی را به شما پیشنهاد می‌کنند که مناسب و هماهنگ با تم جشنتان است. این شرکت‌ها مدل‌های به روز میز بله برون را می‌شناسند و هر ساله جدیدترین مدل‌ها را موجود می‌کنند تا جشنی ماندگار و خاص برای مشتریان خود برگزار کنند..

چندتا میز برای بله برون کافی است؟

تعداد مناسب میز بله برون کاملا به تعداد کادوها، کیک، فضا و تم جشن شما بستگی دارد. ممکن‌ است میزها بزرگ باشند و چند وسیله به راحتی روی آن‌ها جای بگیرند. در این صورت، اگر دو میز بزرگ سفارش دهید کیک و کادوها به راحتی روی آن‌ها چیده می‌شوند. برخی دکوراسیون‌ها به گونه‌ای چیده می‌شوند که یک میز بزرگ در وسط جایگاه عروس و داماد قرار می‌گیرد و کیک و شیرینی‌ها و باکس‌های شیشه‌ای کادوها نیز به راحتی روی آن‌ها جای می‌گیرند. اما برخی افراد نیز دکوراسیون‌هایی با چند میز کوچک‌تر و پایه بلند را ترجیح می‌دهند. در این شرایط، معمولا 3 میز استوانه‌ای در سایزهای مختلف کافی است. در مورد مدل دکوراسیون و تعداد میزها می‌توانید با شرکت‌های معتبر در زمینه اجاره میز بله برون مشورت کنید. در هر صورت فرقی نمی‌کند کدام مدل را می‌پسندید فقط باید مطمئن شوید تمام لوازم و تزئنات جایگاه خود را خواهند داشت تا در روز مهمانی سردرگم نشوید.

اجاره میز بله برون در تهران

اگر می‌خواهید دکوراسیون بله برون شما منسجم، یکپارچه و هماهنگ باشد، اجاره میز بله برون و سایر وسایل ایده خوبی است. اجاره میز دست شما را برای انتخاب بهترین وسایل باز می‌گذارد. همچنین، هزینه اجاره نیز کاملا به صرفه و اقتصادی‌تر از خرید این وسایل است. تمام این مزایا باعث می‌شود اجاره میز و سایر اقلام بله برون در تمام شهرها بسیار فراگیر شود. هنگامی که انتخاب خود را در بلوبالونز انجام دادید، این شرکت خدماتی کالا را به تهران و شهرستان‌های اطراف ارسال می‌کند و حتی در صورت نیاز آن‌ها را در محل مورد نظر شما تزئین و گل‌آرایی نیز می‌کند. بلوبالونز نیازهای شما را کاملا می‌شناسد و دقیقا هر آنچه را که شما می‌خواهید تحویل می‌دهد. بهترین میزها با دکوراسیون عالی و خاص مهمانی و جشن شما را خاطره انگیز خواهد کرد. پس اگر جشن بله برون در پیش دارید همین امروز دست به کار شوید و میز بله برون خود را سفارش دهید.